Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2521 besök totalt |
CSL vs RS4 utvärdering.
Men skulle vilja komma i kontakt med någon som har nya RS4an (orginal) för en utvärdering. Ingen prestige alls utan mer ett vetenskapligt test ![]() Nåväl har hyrt en Bana med körning om ett par veckor, så du med den senaste nya RS4an får gärna höra av dig via PM om intresse finns att hänga med. Utvärderingen gäller inte bankörning, mer raktfram körning! I övrigt är det ju bankörning hela dagen lång som du gärna oxå får köra såklart. Mvh/Göte Sjögren _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
Re:
Tack Henrik. _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
_________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||
Re: CSL vs RS4 utvärdering.
Nä, de är faktiskt sant, är det raktfram, så är det så. Vi ska ju inte köra runt bana, då vet ju alla vilken bil som är snabbast ![]() ![]() Appropå ingenting, jo en ägare till en 997 GT3 RS var snäll nog att låta mig provköra för ett par dagar sedan. Live på gatan ser den bilen ut som den rymt från racebanan ![]() ![]() ![]() Dock bara uppsynen av besten(997 GT3 RS) ger nog den större allmänheten, nåväl många får nog oundvikligt en känsla av att 997 RS förare, ja att de flesta förväntar sig nog att dessa förare presterar i bilen runt banor, herre gud den ser ju så race ut ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
Re:
![]() ![]() Nicklas hade jag inte åkt till sälen nu på sön, hade jag kanske kommit ![]() Inte säljer du väl 360CS nu > ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
Förtydligande: själv håller jag med Gaute gällande RSen (även ifall jag bara har kört vanliga 997 GT3 än).
Stefan, du verkar ha ändrat uppfattning nu när du avbeställt din ![]() _________________ mvh Philip Lundh |
||||
Re:
Det vart lite sent den kvällen va Philip... ![]() _________________ Stefan Larsson |
||||
Re:
Du har nog helt rätt i det ![]() _________________ mvh Philip Lundh |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2521 besök totalt |