Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2631 besök totalt |
Äntligen gått kursen!
Hej, Efter en lång väntan så gick jag igår kursen för "Förare/Kartläsare i Rally". ![]() Så nu ska jag bara köra en debutanttävling som går inom rimligt åkavstånd från Borås. Någon som har några tips? Mvh Christer _________________ Christer Lundman Christer@hagbergsrally.se www.hagbergsrally.se Björryd Gård SE-516 96 Aplared Sweden +46-703-619691 +46-33-101649 |
||||||
Re: Äntligen gått kursen!
Jepps har med gått kursen nu vi var ju på samma ställe men det hade jag inte en tanke på när jag var där.. Jag tänkte köra "kongen" dvs Kong Kristian Race i Kristianstad det är en liten bit att åka men en bra tävling att titta på då många har nya fina bilar och så. |
||||||
Re: Äntligen gått kursen!
Klart ni ska köra debutant på Kongen. Kanonvägar och dagen efter så är det Lille Mats rallysprint precis brevid. En natt på ett vandrarhem och sen kolla när Sveriges och Danmarks snabbaste asfaltsåkare slåss. _________________ Daniel Steiner |
||||||
Men skit också!
Kan ju inte köra kongen, åker ju service åt hagberg... Mvh Christer Som funderar på att köra varvloppet i Vara _________________ Christer Lundman Christer@hagbergsrally.se www.hagbergsrally.se Björryd Gård SE-516 96 Aplared Sweden +46-703-619691 +46-33-101649 |
||||||
Re:
Kör debutanterna alla sträckorna? Inte alltid de gör det Vad har han för startnummer? Du är förmodligen imål innan han startar ändå ![]() _________________ Daniel Steiner |
||||||
Re:
Grattis! Bara att börja tävla nu då ![]() Jag har hunnit med 6 tävlingar nu. Finns inget roligare än att åka rally!! |
||||||
Re:
Tack! Hehe, ja det är väl så. ![]() Jaha, vad åker du för något då? Nej fartkänslan går ju inte att beskriva ![]() ![]() _________________ Peter Lundman BMW 318i -83 |
||||||
Re:
Men jag hann före ![]() http://www.hagbergsrally.se/Debutanter/Kalle/kalle_deb_vara20070519.html _________________ Karl-Elof Larsson BMW 318i Touring 1993 (med M42, Lundman Edition) |
||||||
Re:
HEJ Kalle! ![]() ![]() ![]() Ja du var lite snabbare ur startgroparna än mig och bror ![]() _________________ Peter Lundman BMW 318i -83 |
||||||
Re:
Ja, kan ju inte sitta och trippa på Flashback hela dagarna ![]() _________________ Karl-Elof Larsson BMW 318i Touring 1993 (med M42, Lundman Edition) |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2631 besök totalt |