Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 3290 besök totalt |
Vem här kommer köra på TOYo i år ?
Detta är ingen reklamgrej, utan en förfrågan om hjälp. Är det opassande så var snäll & ta bort inlägget, tack ! ------------------------------------------------------------------------------------------- Jag har ett förslag till några stycken av er som kör på Toyo däck under 2007 ! ------------------------------------------------------------------------------------------- Eventuellt så kommer Svenska importören att nyttja Sturup Raceway i höst för ett företagsevent. De söker om detta blir av, TOYo-utrustade bilar som kan ge åkturer till deras återförsäljare & kunder under en dag på Sturup. Finns det intresse för lite extra gratis körning under ordnande förhållande så hör av er till mig så snart ni kan ! Bilarna som söks kan vara vad som helst, bara de går fort & säkert ![]() Gärna tävlingsbilar dock, ett av få krav är två stolar & bälten dock. MVH/ ........Kristian _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
|
||||
Re:
Hej - i nuläget är inget alls klart, Utan allt är bara på ide-stadiet Självfallet kommer jag kolla av med dem ang däck. K _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
När i höst kan ju spela stor roll för planering med allt annat.
Ersättning med en uppsättning däck skulle göra det intressant. För två däck kan det kvitta för min del (transport, tid mm kombinerat med att däcken är rätt billiga i min dimension). |
||||
Vad för bilar förutom tävlingsbilar är intressant?
Låter som Toyo behöver skriva en önskelista. ![]() _________________ Niklas "Nillet" Olsson | Westfield SEIW = NILLET RACING = https://www.ellensagentur.se https://www.cancerstiftelsen.se |
||||
Vi kommer att byta till Toyo i år!
![]() Har dock mkt tight budget i år så några pengar för tester i höst finns egentligen inte... ![]() Men hör av dig när du vet mer om upplägget så får vi diskutera det inom teamet! Bra bana att testa hållbarheten på däck, Sturup sliter ohyggligt mycket... ![]() _________________ T h o m a s P i h l Mazda MX-5 Miata -99 #78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C Fd ERCup #98 - Caran Racing |
||||
Re:
om vi säger så här, din Speedster är mkt intressant ![]() men även en Trabant i raceutförande ![]() Eller en Koenigsegg CCX-R ![]() _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Re:
Är intresserad om ersättningen är lämplig. Kan även tänka mig att klistra bilen full med Toyo-klistermärken mot ersättning. ![]() _________________ Niklas "Nillet" Olsson | Westfield SEIW = NILLET RACING = https://www.ellensagentur.se https://www.cancerstiftelsen.se |
||||
Det kommer sitta TOYo på race-miatan i år... En sponsor är inte fel
![]() (De får klistra vilka märken de vill på bilen men jag kör inte Sturup utan ersättning.) _________________ Anders Bladh Vespa PX 200 -83 Vespa P200 -80 Mazda MX-5 -91 Mitsubishi Pajero -15 |
||||
Re: Vem här kommer köra på TOYo i år ?
Som du vet är jag på!! /Pete _________________ ############################### Peter "Puppan" Eriksson ![]() |
||||
Re:
Johan, som det står högst upp, det är bara på idé stadiet ännu & är inte ens sagt att det blir av. Men det blir isf maximalt 5 racebilar som kan komma att cirkulera på banan. Puppans Porsche, min Mitsubishi & tre till. Utöver dessa kommer där vara privatkunder som köpt Toyodäck under 2007 som kanske glider några varv i sina privatbilar. Jag antecknar alla som visat intrese i en lista & framför den till min kontakt på företaget & lägger samtidigt fram till dem att ni förare vill veta vad för slags ersättning som utgår. _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
|
||||
Visst finns intresse!
Jag kommer köra räsern på Toyo i år och har skalstol med 6-punktsbälte även på passagerarsidan. Kommer det finnas möjlighet att ta med privata sponsorer också? För min del är det ju knappast mängder av folk utan snarare ett, par tre personer som kanske vill åka med några varv. Mvh Johan ![]() _________________ Aston Martin V8 Vantage BMW 328i Cab E36 Haase DD2 kart NS: 38 varv |
||||
Vi kommer att köra på Toyo i år, det blir det tredje året vi kör med Toyo. Visst kan det vara ett roligt
event att vara med på bara det inte är under en tävlings helg, och självklart vill man ha ersättning om man ska göra reklam. _________________ Niklas Lövgren |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 3290 besök totalt |