Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
GRAND FINALE: Race 10 @ Macau, 21/3, kl 19.00
<<   1, 2, 3
5049 besök totalt
SRMrolle
Göteborg
Här sen Aug 2005

tja, vad ska man säga, man är nöjd efter att ha kommit i mål i båda heaten i alla fall....

Första heatet gick skapligt, låg på 2:50 tider, ganska stabilt, fattar inte var det finns 20 sek.
att kapa
Tog några placeringar när folk kraschade ut sig och låg 9:a på sista varvet när jag
dundrade in i ett räcke mot slutet (första större bucklan i det rejset) och fick
punktering så bilen var lite svår att svänga med.
Det var bara att släppa förbi teammate NiMa som kom rusande...

I andra heatet så hamnade jag också i röran i den skarpa högerkurvan efter långa rakan,
en eloge till Sinbin i alla fall för det, det är ju fullständigt realistiskt....

Dock var det lite lagg troligtvis i starten, Blondblues blev osynlig framför mig
och dök plötsligt upp några sekunder senare, så han fick antagligen en tryckare, men
det såg ut att gå bra ändå...
Jag tror jag kom ner på 2:45 som bäst och framförallt är jag nöjd med att inte blivit varvad,
men det var nära....

Trots allt en skön bana tycker jag, redigt gött när man lyckats köra några varv utan
att kurtisera med väggarna, nu gäller bara att hitta den genvägen som ni andra hittat

Annars hade faktiskt min depåpersonal mer att göra med bilen efter de efterföljande
rejsen på Knockhill än vad de hade i Macau

Tack för en kul liga

[SRM]Rolle

www.racingmates.se
Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag

Probably the friendliest team in the world
Citera
Ulf Carlsson
Stockholm
Här sen Apr 2003

Re:

Niklas Maravic skrev:
Jag ska kika på repriserna. Det är dock först vid tre röda kort som man blir diskad i samma lopp. Men jag ska kolla.

Sen vill jag veta om det är någon som vill stryka några lopp eller inte senaste imorgon kväll kl 18.00. Efter det presenterar jag resultatet!!!!

Annars ska ni ha så mkt tack för denna säsong. Det var mkt kul att rejsa med er! Vi får se vad som kommer i nästa säsong!

Några kan väl inte ta bort några race?? Då blir det ju fel, Antingen ska väl alla räkna bort t.ex 3 race eller så ska väl ingen göra det,

Tibur
Piteå->Långträsk
Här sen Jan 2004

kan väl inte vara så svårt att räkna bort de två sämsta resultaten för alla. så förstod jag reglerna i alla fall.

Stockholm
Här sen Apr 2003

Re:

Tibur skrev:
kan väl inte vara så svårt att räkna bort de två sämsta resultaten för alla. så förstod jag reglerna i alla fall.

Så har jag med uppfattat det

Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator
Trådstartare
Nu är resultatet uppe...

Team Swedish Racing Mates
Citera
Racingsimulatorer
GRAND FINALE: Race 10 @ Macau, 21/3, kl 19.00
<<   1, 2, 3