| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Alfa GTV6 mot Elise. Mas du Clos Frankrike.
|
2077 besök totalt |
|
En av de mer ambitiösa track day-videos jag sett. http://www.alacarteparis.com/videos/2006-MDC-111-70Mo.wmv _________________ Rickard Madsen |
||
|
|
||
|
Re:
Vad händer på slutet? Är det växellänkaget som släpper? /David _________________ David Boman - BMW M3 E46 -02 - Alfa 155 ts sport -96 - Alfa 33 1.7 QV -89 |
||
|
Växellänkaget? Eller är det mer Finns en liten röd lampa som lyser lite i början för att sedan lysa mest hela tiden...
Sensmoral lampor non non analoga mätare OUI _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||
|
Re:
Ingen som kan översätta vad det står i slutet mot filmen? Det är ett gott ljud i GTV6:an i alla fall
/David _________________ David Boman - BMW M3 E46 -02 - Alfa 155 ts sport -96 - Alfa 33 1.7 QV -89 |
||
|
Re:
Jag tycker mönstret (som man faktiskt kan se ibland) ser ut som Michelin Pilot Sport Cup dessutom går det också att läsa det på däcket om man har lite flyt och pausar på rätt ställe (kolla vid 3:25). _________________ Mattias Meldert |
||
|
Kul produktion. Jag notarar snabbt att Alfetta/gtv lådan har en hemsk delning mellan 2an och 3an, tur man har drevsats från 75an.
Han verkar inte vara en sån där kille man vill ha varken närmast bakom sig eller närmast framför sig, han är ju överallt och verkar inte ha koll. Borde vara hemskt att köra utan innerbakspegel t ex.
_________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||
|
Re:
Tänkte direkt att det var MPSC, syntes i ett antal fina vyer av framhjulen. Kul film, en hel del arbete lagt på klipp. _________________
Klubbräser: Porsche 951-86 Tävlingsräser: Opel Kadett GSi 2,0 16v |
||
|
|
||
|
|
||
![]() |
Bilder o videos
|
2077 besök totalt |