| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: bbs lemans racingfälgar
|
3946 besök totalt |
|
bbs lemans ,3-delade splitfälgar polerade fälgbanor och gulgfägat centrum centrumbult, nav kan ordnas till din bil. 17" 8,5" breda 4st i fint skick, inte någon kantstötning i någon. lätta detta är de riktiga racingfälgarna med det rätta utseendet. 13000kr vid snabb affär , inget prut på det priset.. har 8st men 4 redan tingade , men den som är på plats först får välja vilka som ska has, fast alla är lika fina.. 0708772217 , Emil_lotus@spray.se _________________ Emil Andreasson |
|
Karl ! Jo jag kan oxå läsa.
Men jag har redan centrumbultat på min bil så min fråga är fortfarande vilken bultcirkel har fälgarna , tycker det är onödigt att behöva byta naven var gång jag byter hjul _________________ BMW M3 E30 Köhler 2,5 såld BMW Compact V8 BMW Z4 35is BMW 118dxdrive BMW 335i BMW 118i BMW X1 25e Ulf Wiking |
|
Eg overforte Myket cash til deg for dessa felgene, dekk og nav for over 5vekor sen. Det skulle ta ca 3 vekor å få klar naven.
Men siden du nå inte svarar mail/tlf prover eg her! Hva f..n skjer????
_________________ Yngve Tveiterås E30 m3 "CSL" 2,7L S14 |
|
ring idag igen efter 1 , jag var uppe hos han som skulle göra naven igår, eftersom han inte svarade.. han lovade att de skulle vara klara vid bestämd tid men lovat å lovat hela tiden.. jag gör vad jag kan,..
/Emil 0708772217 _________________ Emil Andreasson |
![]() |
SÄLJES
|
3946 besök totalt |