| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW M3, M5 godis (Verkstadsstädning)
|
3 besök senaste veckan (15557 totalt) |
|
Re:
ok, har redan en sådan på min is. Tack iaf.. _________________ Håkan Persson |
||||||||||
|
Re: lite bilder på grejerna till salu...
Vill oxå få det till M30
Har du något mer godis till e30? typ trim? fälgar? Mvh Daniel _________________ Danny Svensson Bmw 325 Coupé -92 (dagligskutan) Bmw M535i -87 Diamantsvart Bmw 323i sport -79 (samlaråk) |
||||||||||
|
Re:
Kan nog ordna en 2,0 m20 topp om du vill?? Vad är du villig att ge? /Daniel _________________ Danny Svensson Bmw 325 Coupé -92 (dagligskutan) Bmw M535i -87 Diamantsvart Bmw 323i sport -79 (samlaråk) |
||||||||||
|
Re:
vill helst ha en 2,5 topp så jag slipper fräsa ut förbränningsrummen. _________________ J1mmy @rv1dsson |
||||||||||
|
Re:
Jag kollar närmare på topplocket under dagen. Jag är nästan säker på att det ska finnas topplock passande 2,5. |
||||||||||
|
topplocket till M5an är en 3,8 liters,
Sorry, alla som kollat på M5 topplocket, det är en 3,8 istället för 3,6 som jag hade skrivit i annonsen. |
||||||||||
|
Re:
Vad är det för bil? M3 eller? |
||||||||||
|
Re:
Nä, boxen ska passa till M50 B25 med Vanos. Men det verkar vara samma art. nr. på boxen till äldre motorer utan vanos, så det är möjligt att det funkar med den också. _________________ Anders Dauner |
||||||||||
|
Re:
Dom utan vanos heter 412 på slutet. _________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||||||||||
|
Re:
Är du säker? Jag hittar ingen som slutar på 412, bara boxar som slutar på 402. Är det kanske den som är till vanoslösa motorer? Men då är frågan vad som skiljer de olika som slutar på 413? Hittade följande info:
Skulle båda kunna funka kanske? _________________ Anders Dauner |
||||||||||
|
Re:
Du har nog rätt skrev fel det är nog 402/403 som är utan vanos. Frågan är ju bara om M50 tillverkades med EWS? för den ersattes ju med M52 -95 och dom har ju siemens styrsystem.
_________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||||||||||
|
Re:
Tja, jag är inte 100 på att det är den på bild, men jag ska ha en liggandes från min förra bil. Ja den är kvar än.
|
||||||||||
|
|
||||||||||
|
Re:
Tjena Dude, Jag ska nog ha något liggandes, kom gärna förbi och kolla vad jag har i verkstaden. Ligger i Kista. Rätt sida av stan
|
||||||||||
|
Re:
om du kollar vad du hittar och pm:ar mig istället, Så slipper jag en tripp som jag definitivt inte har tid med
8st är intressant och skicket eller modell har (nästan) ingen betydelse. Bara att dom är runda och av originalmodell (Dom är lätta och stabila _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||||||||
|
Är det inte bättre att ändra annonsen och skriva det som är tillsalu ist, för det är ganska onödigt för folk att åka och kolla på grejjer som inte ens är till salu??
_________________ Mappar och bromsar bilar med Dynapack 5000nm chassidyno. Utför flockning i 40olika färger. http://www.dynotech.se |
||||||||||
![]() |
SÄLJES
S: BMW M3, M5 godis (Verkstadsstädning)
|
3 besök senaste veckan (15557 totalt) |