Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 1 besök senaste veckan (23347 totalt) |
Re:
Nej, det är inte särskilt dyrt. Arigo flygmaterial handlar jag av. http://www.arigoteknik.se/svenska.ht ![]() |
||||
Här är några fina bilder som min vän Tobbe (Lewan här på forumet) tog häromdagen på den gamle vagnen i det fina vårvädret.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tobbe leker kräldjur och jag leker med hans andra kamera ![]() ![]() |
||||
Du konstnären, vem är offret i sätet bredvid??
Hon kanske inte kommer loss om du har kopplat henne med de störtsköna handbojjorna!!!!! ![]() ![]() _________________ Joakim Ragnarsson -Jag är ALLTID snabbast, för jag står fortfarande på pallbockarna...... |
||||
Re:
Hahaha din bikermupp! ![]() Den skönheten är också min och jag behöver inga handbojor för att hålla kvar henne ![]() |
||||
Re:
Åh ![]() Tack ![]() |
||||
Re:
Jaså du säger det? ![]() |
||||
Re:
Ja, denna är inte kanonbra heller tyvärr. Lite dålig skärmkant höger bak och så har lacken på huven rest sig på ett ställe ovanför där bakre förgasaren sitter på originalmotorn på grund av en förgasarbrand innan jag tog över bilen. Men min -74 är finare i karossen, dock är den så himla dassig i lacken så därför använder jag denna -72 karossen så länge. Karlskrona ser jag att du bor i. Där har den faktist varit sen i lördags kväll, men du missade nog den ![]() |
||||
Re:
lalalala, det där har jag inget minne av ![]() |
||||
Re:
Muhahaha det verkar visst som att det är brorsan och inte hon som har handbojorna ![]() _________________ Andreas Östrin Sportbilslös men inte rådlös |
||||
Re:
Ja, det var synd att jag missade den. Jag bor en mil utanför stan och var inte inne i City under helgen. Hade varit kul att titta närmare på bilen, men det blir kanske tillfälle framöver. Om inte annat så kanske på Knutstorp. _________________ Bert-Ola Runeson |
||||
Re:
Jo, det kommer säkert fler tillfällen ![]() |
||||
HAHAHAHA!!!!!
Det är som bror din säger, det är visst inte den vackrar hälften i ert förhållande som sitter fast........... Men det går väl inte att ha dig lös bland folk......... ![]() _________________ Joakim Ragnarsson -Jag är ALLTID snabbast, för jag står fortfarande på pallbockarna...... |
||||
Re:
Vadå? Jag är väl ganska rumsren? |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 1 besök senaste veckan (23347 totalt) |