Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
2028 besök totalt |
Inget DTM i Svensk TV?
Jag har mejlat SVT och frågat om dom skulle sända DTM i år och det skall dom inte göra, är det någon som vet om det skall sändas på någon annan kanal? _________________ Magnus Emilsson Saab 96 DeLuxe -61 Saab 97 Sonett III -72 Saab 900T Cab -96 "Snabb Rymlig Elegant - och byggd med Flygkvalitet" SAAB 96 |
||
Re: Inget DTM i Svensk TV?
ARD/ZDF och Motors TV. _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
Jag har sett livestream på datorn vid några tillfällen. Borde väl gå att få tag på länkar lagom till racen iår med. Vore kul om någon kunde dela med sig i "inför"-trådar så att alla som vill kan se, jag ska iallfall bjussa om jag kommer över nån länk.
Har SVT gett upp hoppet om Mattias eller vad är anledningen? _________________ MVH Björn Klang Alfa Romeo GTV - 85 |
||
Vet att man ska läsa HELA inlägget innan man postar:D... jag får skylla på att ja är trött och hade en 1,5 åring springande runt benen....
Lite tråkigt att det bara blir betaltv men så blir det. //magnus _________________ Magnus Berglund Mazda Rx7 1981 Rx5 1977 Wankel? Yes! ![]() |
||
Re:
om du har en parabol med tillhörande mottagare kan man få in ARD/ZDF (tyska statstelevisionen) utan avgifter. ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
hmm.. så motorstv har inte lagt ner? får lov att göra en ny kanalsökning då. har varit svart i rutan i 2 månader eller nåt. måste fixa den då asap
MaZ : http://www.motorstv.com det är motorstv ![]() _________________ Martin Gunnarsson Kör 200sx s13 (under uppbyggnad) |
||
Re:
Motors TV kostar 49 kr/mån. http://www.canaldigital.se/templates _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
Viasat Sport 1 sänder alla race i år också. Från och med nästa race live, rättigheterna blev klara så sent att man inte hann ordna om TV-tablån för att sända helgens lopp live men det gick i eftersändning 17,30.
_________________ Ola Lennström |
||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
2028 besök totalt |