| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
OBS!! Nordschleife till F1C för nedladdning nu!!!
|
1640 besök totalt |
|
Nu finns den!!! Nordschleife till F1C. Sedan 3 minuter finns den på Xzi's sida. Inte vilken version som helst heller utan!!!!
http://www.xzibitaprojects.net/ oj, oj vad denna kommer att slå ner som en bomb.... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
Ehh, ursäkta en nybörjare på data-lir...men är F1 Challenge "F1C" och F1 2002 (med add-on:et GTR2002) samma lir?
Vad jag undrar är om den nya versionen av Ringen funkar till GTR2002, eller om jag behöver ytterligare ett F1 lir? _________________ Mårten Olsson PCS 7003 |
||||
Jag provade precis och det verkar som banan funkar till det vanliga GTR2002 också. Har kört två varv utan problem. Skulle dock behöva en genväg som man kunde få på beta-versionen så man får tidtagning på första varvet också. _________________ Peter Vighagen |
||||
|
Peter V skrev:
Tackar! Har också testat i GTR2002 och det funkar bra...framförallt mycket jämnare asfalt. Har dock inte vågat installera "genvägen" ännu...och den är ju rätt trevlig eftersom man slipper köra ett helt varv innan tidtagningen går på! Är det någon som vet om man missar något genom att köra i GTR2002 (typ detaljer eller annat skoj), eller är det helt enkelt så man gör? _________________ Mårten Olsson PCS 7003 |
||||
Direktlänk http://www.xzibitaprojects.net/f1c9902/fiagt2002/download/Nordschleife.rar Annars hittar du den under länken "FIA GT 2002: X Spec" i vänsterkanten på sidan som Niklas M nämner. _________________
BMW M3 E92 -10 |
||||
|
Jag har nu testat med F1C med FIA GT 2002: X Spec installerat.
-Kanonsnyggt! Den verkar dock inte vara riktigt färdig - det saknas curbs, i börjag på banan finns skyltar uppsatta för kurvans/sektionens namn, efter Schwedenkreutz upphör dom. Trots detta är det vansinnigt snyggt och kul! _________________
BMW M3 E92 -10 |
||||
Ahh där var den, tackar så mkt. _________________ /Mvh M|cke F@.gner |
||||
|
Glöm inte att ladda hem 1.1-uppdateringen av X-spec!! Den finns på samma sida. Den gör bilarnas fysik mkt bättre!!
F1C har bättre grafik och den har också en mycket bättre multiplayerdel. Den är mycket bättre!! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Hej Micael Har du provat GTR2002 för F1Challenge än? och vad tycker du om det i så fall, har dom ännu bättre känsla? ( Jag hoppas) eller är det bara bättre grafik och bättere multiP?. Hoppas du har haft en bra sommar. Tjao _________________ Roger Jonsson |
||||
|
Tjena Raketen!!
Bilarna känns lite annorlunda men jag kan faktiskt inte säga om det är till det bättre eller det sämre. Det är kanon eftersom man kan köra så många bilar i multiplayer.. Jag kör i en liga nu och vi kör 14 pers samtidigt och det går helt utan problem. Niklas: Jag provade att lägga dit den patch som fanns till den förra versionen av Ringen. Asfalten kommer dit men däcken är fortfarande kvar. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
|
1640 besök totalt |