Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2068 besök totalt |
Tävla med GRC! (Samt se vår nya hemsida...)
Gentlemen Racing Club har precis fått en ny hemsida. (Efter många sena nätter framför datorn...) Det firar vi med en liten tävling. Du kan vinna en gratis bankörning eller en prenumeration på tidningen Automobil! Så klicka dig in till vår hemsida och fyll i den web-baserade tävlingen, som du hittar på förstasidan. Jag är även tacksam för lite feedback angående vad ni tycker om hemsidan... www.grc.as |
||
Nu hoppas jag ja vinner..
![]() Ang hemsidan, jag tycker upplägget var mycket bättre än på den gamla och det fanns mycket mer information att tillgå. Kort och gott, i mitt tycke så var sidan ett lyft! ![]() _________________ Tobias Hilmersson 944 S2 "Murphy", 968CS ![]() |
||
|
||
|
||
Re:
och har man inte hört något så har man inte vunnit något antar jag... ![]() |
||
Re:
Attans! ![]() |
||
Jag vann första priset!!
![]() Såg på GRCs hemsida att bägge vinnarna fyller år nu på söndag. Så, Tobias, ![]() /Björn ![]() _________________ Björn Axelsson Ginetta G50, #30 SPVM Modsport 2, Axe Motorsport BMW E30 t6, #30 MSLS långlopp, NG-Racing |
||
Re:
Riggad tävling... ![]() ![]() Skämt o sido! Grattis till vinnarna! ![]() |
||
Re:
haha, vilket sammanträffande! ![]() Det samma, Grattis! ![]() _________________ Tobias Hilmersson 944 S2 "Murphy", 968CS ![]() |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2068 besök totalt |