Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES
![]() |
2540 besök totalt |
SÅLD: S: Renault Clio Sport 172 -00 SÅLD
Måste nu sälja min kära Renault pga flytt till Danmark ![]() ![]() Jag tänker inte skriva varenda utrustningsdetalj då de som är intresserade vet vad det är för bil. Annars får ni gärna fråga via PM. Min bror tog ut den som tjänstebil i oktober 2000 och jag köpte den mars 2002. Jag är den enda brukaren sedan dess. 7400 mil. Nästan nya Michelin Pilot Exalto 2 (205/45) på 16" Speeline Turini. (Satt på lättvikts, special, specialversionen "Jean Ragnotti") Dubbfria Pirelli Snowsport 195/55-15 på plåtfälgar. orginal OZ F1 cup fälgar finns. Sitter Toyo R1R, 4-5mm mönster, på dessa som kan följa med bilen vid önskemål. Bilen har skämts bort med nya delar och oljeservice mycket oftare än nödvändigt. Nya bromsar runt om 2006. Performance Friction bromsbelägg fram finns. Orginal sitter på vid vardagskörning. Kamrem och aggregatrem bytt hösten 2005 vid 5500mil. Motorvärmare och kupékontakt. Bilen är fin utvändigt och kanonfin invändigt. Prisidé: 75 000kr med r-däck och PF-bromsbelägg. Mobil: 070-2130700 Edit: Glömde säga att insuget är portmatchat mot toppen samt att fjäderbenen är modifierade för mer negativ camber. ca 2.1 grader. Sliter gatdäcken helt jämt. Eibach pro-line fjädrar sitter på. Sänker ca 5-10mm motverkar krängning utan avkall på komforten. Orginalfjädrar finns kvar. Före Falk ![]() ![]() _________________ /Lars Aldebo Subaru BRZ |
![]() |
SÄLJES
![]() |
2540 besök totalt |