Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
3758 besök totalt |
Någon som skall köra Roadsport C i SPVM 2007?
Är det någon som tänker köra Roadsport C i SPVM i år? Själv har jag planer på att i varje fall köra SSM på Knutstorp till att börja med. Just nu finns ingen serieanmäld i Roadsport C. Är det så illa att ingen kommer att köra C i år? ![]() ![]() |
||||
|
||||
Nu börjar det bli en hel del totalt, men bara två i C än så länge.
Vi får väl hoppas på en till så att klassen får vara med som egen, annars får vi störa botten i B så gott vi kan. |
||||
Re:
du slipper inte röken ![]() _________________ Mats Johannesson Jag vet inte alltid vad jag pratar om, men jag vet att jag har rätt. http://easec.blogspot.com/ |
||||
Re:
Nu börjar det ju likna nåt riktigt roligt. 60st + RHK på många tävlingar blir ju en depå att trivas i ![]() |
||||
Det tar sig. 4 bilar så långt i C. Vi kan väl hoppas att en Toyota MR2 dyker upp också.
Men det måste finnas fler Miator? Hur blev det med Miata klubben, har ni ställt på alla där att sluta upp? Kommer Göran med någon RX7:a tro? _________________ Janne Warg |
||||
Re:
Tyvärr känner jag dock inte att det finns tid för någon racing i år. Råkade bli med båt också ![]() _________________ Göran Hackman TVR 1800S (Grantura Mk IV), 1967 Sunbeam Alpine Mk III, 1963 |
||||
Re:
Möjligen dyker det upp några extra till SSM (det finns ju flera med vagnböcker klara). Det har ryckt lite i racetarmen på en eller två till men vi får se. Det viktigaste är att klassen existerar iaf ![]() |
||||
Noterade vid lite slött bläddrande i nya Teknikens Värld att deras Miata, Rödtjut, hade hamnat i klorna på Flash engineering och förvandlats till Roadsport-räser. Så en tänkbar bil till finns det.
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Nu är iaf MR2an serieanmäld också.
om det blir fler bilar under året så är det ju bara jätteskoj. |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
3758 besök totalt |