Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 8938 besök totalt |
Re:
Biligt, vilken dimension? Hur står sig Toyo mot Michelin Cup däck? Det är inte så mycket kostnaden i sig, utan att jag har 4 bra vanliga däck. Dessutom kör jag slalom med porscheklubben och då vill jag inte ha r-däck. Annars hade jag nog kört med bara r-däck. _________________ Magnus Wennerberg Porsche 911 Targa -77 (originalish) Porsche 911 Coupe -69 (busbil för bana) Porsche 924 -79 (busbil för gata) Porsche 931 -79 |
||||||||
Re:
Det lägsta priset är för 15 tum, sedan blir det lite dyrare. Nu skall vi nog undvika att eftersnacket blir en R-däcksdiskussion, men lyckligtvis hittade jag en ny tråd om just R888 i R-däcksforumet. Ännu lägre priser dessutom... _________________ Jon Petersson '93 Amethyst 968 Coupé |
||||||||
Re:
Jo det var säkert min. Får in en knuten näve mellan däck och skärm. Planen är att montera ny Fälg 17" +R-Däck +sänkning + chassijustering på samma gång! PIAA's silikonblad?? Berätta mer. Hittade lite bilder! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Såg att vi körde i samma grupp ändå Magnus. Visst är det din bil som står först i kön på bild nr: 6. Jag står som 6:a _________________ Patrick Hansson |
||||||||
Re:
Jo, det är jag som står först. Då var vi ju i samma grupp då! Kommer inte ihåg att jag såg dig på banan. Du hade inga bilder på kraschen? _________________ Magnus Wennerberg Porsche 911 Targa -77 (originalish) Porsche 911 Coupe -69 (busbil för bana) Porsche 924 -79 (busbil för gata) Porsche 931 -79 |
||||||||
Re:
Kommer inte ihåg att jag såg dig heller. Man har väl nog o göra med att köra!!! Hade en bild på efterdyningarna. Har en liten filmsnutt oxå. Kan man ladda upp den här?? *Bild borta* Tog bort bilden. Bilder/filmer på olyckor brukar vi vara restriktiva med här på rejsa.nu. Detta för att undvika spekulationer från ej inblandade om vems fel det var, försäkringsdiskussioner etc. Vill de som råkat ut för något själv lägga upp bilder och information kring sina förehavanden i utbildande eller klargörande syfte är det dock helt ok. /Kristian _________________ Patrick Hansson |
||||||||
Ingen aning om det går att ladda upp filer, är ganska ny på detta forumet.
Blir det några fler banmöten i år för dig? _________________ Magnus Wennerberg Porsche 911 Targa -77 (originalish) Porsche 911 Coupe -69 (busbil för bana) Porsche 924 -79 (busbil för gata) Porsche 931 -79 |
||||||||
Re:
Ja det hoppas jag. Då jag reser mycket i jobbet och att allt har en tendens att omplaneras i sista minuten så vågar jag inte anmäla mig till några banmöten riktigt än. Jag vet att nästföljande möte kommer jag att missa då jag är i sydafrika. Gången efter det måste jag närvara på en studentupvaktning. Har tyvärr för mig att de flesta mötena krockade med inplanerade jobb! Men skam den som ger sig. Såfort jag har tid tänkte jag dyka upp! _________________ Patrick Hansson |
||||||||
Re:
Den där föreslår jag att du tar bort med studs. Det är en oskriven regel att inte lägga upp bilder på andras olyckor. |
||||||||
Re:
ok hade ingen aning. Ber så mycket om ursäkt. Nu vet jag i alla fall! ![]() _________________ Patrick Hansson |
||||||||
Re:
![]() Tack för de övriga bilderna! |
||||||||
Då har man bevistat sin första PCS-banträff.Mycket bra organisation, ordning och reda.
Man var vänlig nog att låta mig köra i R1. Tyvärr blir det väldigt korta körpass ( 20 min ) , man hinner lagom bli varm i kläderna. Men det är väl nödvändigt när det är så många deltagare. Diciplinen på banan var helt ok, det var några i första passet som hade svårt att lämna plats men det bättrade sig till det andra. Var tyvärr tvungen att åka hem innan sista passet, det är ju alltid kul att åka på regnblöt bana. Ser fram mot nästa träff, då får det bli R2. Ett stort tack till arrangörerna! _________________ Thord Johnsson |
||||||||
Re: Fin bild
Här sitter jag med abstinens och surar... Gott att se att du visar bakändan åt alla inkl fotografen. Vinterns uppdateringar verkar funka! ![]() Sitter Gevalia ihop till Knutstorp ses vi där! Bara lite finjusteringar kvar. ![]() Can't wait... _________________ Daniel Stenberg 3.2 Carrera -84 ![]() GEVALIA, ett snabbkaffe |
||||||||
Re: Fin bild
Tjenar Daniel! Saknade dig i söndags. Trodde definitivt att Gevalia skulle vara på plats! ![]() Ja du, vadret var väl allt annat än optimalt att utföra några mer djuplodande testövningar i... Får väl se på Knutstorp om det är bättre väder då...och jag har hunnit få en omgång nya r-däck tills dess.. Nåt som inte verkar vara helt enkelt tyvärr. En annan Cayman.. ![]() (Anders igen..) _________________ Mvh /Pär Martinsson PCS: 1509 Drivers Club: 22 NS: 143 varv / BTG: 7,56,48 |
||||||||
_________________ Anton Bengtsson |
||||||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 8938 besök totalt |