| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Såld!
|
5297 besök totalt |
|
Såld!
Röd stol som skulle användas till bilspel. Blir nu inte av då Logitech MOMo Force såldes. Stolen är lätt, vill minnas 6,7 kg. Uttag för 5-6 punktsbälte. Rätt smal och i nyskick. Mått finns. Finns även ett underrede till VW Golf Polo Lupo Seat Ibiza med säkerhetbältsfäste. Inställbart i höjd och längd. Stol 2000:- Har två MOMo rattar C36 och C38 youngtimer look. Annons på Blocket, sök "mirage".
_________________ Fredrik Torkildsen Porsche 924 TURBO (Carrera GT replica) |
||||
|
Re: S: MOMo Mirage glasfiberstol FIA + MOMo Force PC-ratt
Hej! Jag tar momo ratten som är näst längst ner! mikael.thornqvist@hedbergs.se skicka ett mail så får du telenummer, bor i Malmö så vi kan nog träffas smidigt! Edit! Är det tillbehörande nav på den fina OMP ratten (ser ut så på bild) och om den passar porche 944 turbo -86 så tar jag den istället för utsatt pris 500: -
_________________ Mikael Sköldeborn Porsche 951 Porsche 996 C2 X51 |
||||
|
Jag tar denna, för du kan skicka? Ring mig på 0737-168502 eller maila: karl.birgander@softhome.net 550 inkl frakt? EDIT: Missförstånd från min sida först. _________________ Karl Birgander Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||||
|
Eiy killen =) Den har jag paxat kompis, läs ovanstående inlägg från mig (om inte omp ratten passar med rattnav komplett för 500 pix så tar jag den du hugger på nu!) Flopp = emm
||||
|
Ahh... Jag glömde läsa näst längst ner.... Tar inte mikael den, så tar jag den. Tar mikael den, så tar jag den nedersta. _________________ Karl Birgander Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||||
|
Snygg bil du har förresten Karl
||||
|
Ledsen, helt missat tråden. OMP:n har en diameter på 36 cm och är till salu om du är intressearad. Passar MOMo nav. Har ett Airbagnav från Momo till Golf III och Seat Ibiza.
_________________ Fredrik Torkildsen Porsche 924 TURBO (Carrera GT replica) |
||||
|
Hej!
Har den ett djup från navet till ratten om du förstår vad jag menar. Jag har en platt idag och skulle vilja he en med din diameter men gärna att den har ett djupå 4-6 cm. Vad vill du ha för den? Mvh Alen _________________ Alen Dobrila |
||||
|
Re: S: MOMo Mirage glasfiberstol FIA + OMP ratt
Pris och bilder på ett sådant låter intressant. _________________ Peter Karlsson |
||||
|
För vilka mått på person passar stolen?
Någon bild på underredet? Kan vara intresserad av både och. _________________ Thorbjörn Nilsson Brukar: Alfa Romeo Giulia Super 2.2JTD, Toyota LC90 (VZJ95) Pallbocksräser: Mitsubishi Evolution IX, M3 breddad E30 |
||||
|
Re:
|
||||
|
Re:
Ja den finns kvar. Dock inte i toppskick. Sömmen på baksidan har släppt. Fås mot symbolisk summa + frakt. _________________ Fredrik Torkildsen Porsche 924 TURBO (Carrera GT replica) |
||||
![]() |
SÄLJES
Såld!
|
5297 besök totalt |