Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 1 besök senaste veckan (10331 totalt) |
0. För -och efternamn, bilmodell
1. Marcus Lewau, Nissan Skyline 2. Albin Arab, Mazda RX7 3. Jessika Arvidsson, Mitsubishi Evolution I 4. Daniel Börjesson, bmw z3 m coupe 5. Marcus Börjesson, bmw m5 6. Kim Karlsson, bmw m3 7. 8. 9. 10. _________________ Daniel Börjesson |
||||
1. Marcus Lewau, Nissan Skyline 2. Albin Arab, Mazda RX7 3. Jessika Arvidsson, Mitsubishi Evolution I 4. Daniel Börjesson, bmw z3 m coupe 5. Marcus Börjesson, bmw m5 6. Kim Karlsson, bmw m3 7. Joel Pennerborn, Renault Clio 8. 9. 10. _________________ Banbil: Vw Golf Mk1 GTI Brukis/dragare: Volvo 945Ltt |
||||
1. Marcus Lewau, Nissan Skyline 2. Albin Arab, Mazda RX7 3. Jessika Arvidsson, Mitsubishi Evolution I 4. Daniel Börjesson, bmw z3 m coupe 5. Marcus Börjesson, bmw m5 6. Kim Karlsson, bmw m3 7. Joel Pennerborn, Renault Clio 8. Markus Jonsson, bmw 325 9. 10. _________________ Markus Jonsson |
||||
1. Marcus Lewau, Nissan Skyline 2. Albin Arab, Mazda RX7 3. Jessika Arvidsson, Mitsubishi Evolution I 4. Daniel Börjesson, bmw z3 m coupe 5. Marcus Börjesson, bmw m5 6. Kim Karlsson, bmw m3 7. Joel Pennerborn, Renault Clio 8. Markus Jonsson, bmw 325 9. Tommy Karlsson, Subaru Impreza WRX STI 10. _________________ ___________________________ Tommy Karlsson Porsche 996TT-02 |
||||
1. Marcus Lewau, Nissan Skyline 2. Albin Arab, Mazda RX7 3. Jessika Arvidsson, Mitsubishi Evolution I 4. Daniel Börjesson, bmw z3 m coupe 5. Marcus Börjesson, bmw m5 6. Kim Karlsson, bmw m3 7. Joel Pennerborn, Renault Clio 8. Markus Jonsson, bmw 325 9. Tommy Karlsson, Subaru Impreza WRX STI 10. Carl-Johan Jochnick, Fiat Coupe 16v Turbo _________________ Carl-Johan Jochnick |
||||
Måste tyvärr ta bort mig från listan.
För jag måste besikta bilen igen den 3 maj, så hinner inte få den besiktad till bankörningen ![]() 0. För -och efternamn, bilmodell 1. Marcus Lewau, Nissan Skyline 2. Jessika Arvidsson, Mitsubishi Evolution I 3. Daniel Börjesson, bmw z3 m coupe 4. Marcus Börjesson, bmw m5 5. Kim Karlsson, bmw m3 6. Joel Pennerborn, Renault Clio 7. Markus Jonsson, bmw 325 8. Tommy Karlsson, Subaru Impreza WRX STI 9. Carl-Johan Jochnick, Fiat Coupe 16v Turbo 10. _________________ Albin Ara |
||||
Då passar jag på att skriva in mitt namn. Men fråga är om min "open wheeler" får godkänt med störtbåge installerad? Den är SBF-godkänd om det är någon förmildrande omständighet?
0. För -och efternamn, bilmodell 1. Marcus Lewau, Nissan Skyline 2. Jessika Arvidsson, Mitsubishi Evolution I 3. Daniel Börjesson, bmw z3 m coupe 4. Marcus Börjesson, bmw m5 5. Kim Karlsson, bmw m3 6. Joel Pennerborn, Renault Clio 7. Markus Jonsson, bmw 325 8. Tommy Karlsson, Subaru Impreza WRX STI 9. Carl-Johan Jochnick, Fiat Coupe 16v Turbo 10. Michael Gustafsson, Mazda Miata _________________ /Michael Gustafsson Datsun 240Z -72 busbil Alfa Romeo 75 -88 glassbil Toyota Celica ST -77 "...bil?" BMW I4 M50 -23, bruksbil +2x Aprilia Touno |
||||
Anmäler mig om plats finns. Mazda RX-8-04 med R-däck bes o skattad givetvis. ser fram emot att
rasta lite Hondor! ![]() ![]() /Lasse _________________ Lars Bergström Mazda RX-8-04 Feritta 2.5" Sport exhaust ACT-Prolite svänghjul Unichip piggyback Braid 8x18 med Kumho R däck Tein Street coil overs. |
||||
Lasse, eftersom du ville åka så tar jag friheten och skriver in dig på min plats då jag måste byta banåkardagen till på söndag. Passar bättre att åka till Gelleråsen med norka bmw klubben istället. Hoppas det är ok!
![]() 0. För -och efternamn, bilmodell 1. Marcus Lewau, Nissan Skyline 2. Jessika Arvidsson, Mitsubishi Evolution I 3. Daniel Börjesson, bmw z3 m coupe 4. Marcus Börjesson, bmw m5 5. Kim Karlsson, bmw m3 6. Lars Bertström, Mazda Rx-8-04 7. Markus Jonsson, bmw 325 8. Tommy Karlsson, Subaru Impreza WRX STI 9. Carl-Johan Jochnick, Fiat Coupe 16v Turbo 10. Michael Gustafsson, Mazda Miata _________________ Banbil: Vw Golf Mk1 GTI Brukis/dragare: Volvo 945Ltt |
||||
Trevligt att det kommer lite fler Rejsianer. Det blir första riktiga provkörningen för i år med Hondan. Har tjuvtränat lite med Seaten förra söndagen på Mantorp blev en tredjeplats.
Testade Hondan lite i måndags på Sviestad "utan" bromsar och kunde konstatera att jag behövde en ordentlig vinge så jag slipper åka baklänges genom kurverna! Igår monterade jag vingen och idag monterade jag kylslangarna till bromsarna.... så nu är det nästa bara en tvätt kvar! _________________ g3acing Linköpings Motorsällskap Kristoffer Grennberger |
||||
1. 2. Jessika Arvidsson, Mitsubishi Evolution I 3. Daniel Börjesson, bmw z3 m coupe 4. Marcus Börjesson, bmw m5 5. Kim Karlsson, bmw m3 6. Lars Bertström, Mazda Rx-8-04 7. Markus Jonsson, bmw 325 8. Tommy Karlsson, Subaru Impreza WRX STI 9. Carl-Johan Jochnick, Fiat Coupe 16v Turbo 10. Michael Gustafsson, Mazda Miata Tar bort mig själv då jag kan åka genom en nissan klubb! _________________ Marcus Lewau LMS Banracingsektionen G3 Racing |
||||
Re:
_________________ fort åkare |
||||
Re:
Tack Joel för att du åter mig rasta min RX-8! Sker betalning vid banan eller ska jag betala in med PG eller BG? /Lasse Bergström _________________ Lars Bergström Mazda RX-8-04 Feritta 2.5" Sport exhaust ACT-Prolite svänghjul Unichip piggyback Braid 8x18 med Kumho R däck Tein Street coil overs. |
||||
Ja det gör dom men inte växellådan! Den sa upp sig i kväll så det blir att låta garntin betala en ny låda.
Walkover alltså! /Lasse _________________ Lars Bergström Mazda RX-8-04 Feritta 2.5" Sport exhaust ACT-Prolite svänghjul Unichip piggyback Braid 8x18 med Kumho R däck Tein Street coil overs. |
||||
Re:
_________________ fort åkare |
||||
Re:
Ingen som vet hur betalning sker ? Undrar ochså hur det är om man har några 2:or från besiktningen som inte har blivit fixade än får man köra ändå ? (bilen är skattad och allt i övrigt) MYCKET tacksam för snabba svar !!!! Mvh Markus _________________ Markus Jonsson |
||||
1. Lasse Sundqvist Audi s4 2. 3. Daniel Börjesson, bmw z3 m coupe 4. Marcus Börjesson, bmw m5 5. Kim Karlsson, bmw m3 6. Lars Bertström, Mazda Rx-8-04 7. Markus Jonsson, bmw 325 8. Tommy Karlsson, Subaru Impreza WRX STI 9. Carl-Johan Jochnick, Fiat Coupe 16v Turbo 10. Michael Gustafsson, Mazda Miata Måste tyvärr i det sista lämna platsen på listan pga av att växellådan inte vill åka bana ![]() Ledsen för att det blev så tätt inpå bara ! _________________ Jessika Arvidsson Mitsubishi EVO I |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 1 besök senaste veckan (10331 totalt) |