Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 4320 besök totalt |
BMW M3 E92
http://www.sportbilen.se/index.php?p Bra artikel om nya M3an med massa trevliga bilder ![]() 648.000kr låter väl okej? ![]() |
||||||||
Re:
Skeptisk, den e nog lite för tung för det! Jag tror på mellan 8.00-8.10. ![]() E det förresten okej att lillebror M3 är snabbare än storebröderna M5 & M6? ![]() |
||||||||
|
||||||||
_________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||||||
Re:
Coupé Sport Leichtbau ![]() |
||||||||
Ja tack !!
Låter riktigt gott, blir ju dock en hel del skillnad mot det gamla hederliga M3-soundet, när man får höra det live får man väl göra en bedömning av om det är lika bra, eller kanske tom bättre. Själv har jag kört en hel del Z4 M-coupe senaste dagarna, det är också en riktigt trevlig upplevelse, riktigt brutal bil !! ![]() _________________ / Martin Spetz Racern: |
||||||||
Re:
Du säljer såna där va....för den har väl inte blitt riktigt så väl mottagen _________________ Stefan Larsson |
||||||||
Re:
Ja, jag säljer bla sådana....fast, hur hör det hit ? ![]() ![]() För mig är den en mycket trevlig upplevelse, har inte så väldigt mycket i samma klass att jämföra med dock...!? ![]() ![]() _________________ / Martin Spetz Racern: |
||||||||
Re:
Så mycket gnäll har det väl ändå inte varit iaf inte de tester jag sett. I AMS testades Z4 M Coupén mot Cayman S och även om Påsen vann testet, så var de väldigt nöjda med BMW:n också. Det de mest gnällde på när det gäller BMW:n var att fjädringen var på tok för hård och att den verkade mer anpassad för bankörning än landsvägskörning, det borde väl tilltala folk som hänger här ![]() ![]() |
||||||||
Re:
Ånej... Den har Audi-bröt ist för BMW-yl. ![]() _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||||||
Re:
Sorry bistec det skulle varit en smily mellan meningarna. En öl på fredagkväll som komp? Njaee dom flesta tester/provkörningar har nog gett samma typ av utlåtande kan jag tycka. Utan att direkt nämna alla medier, nummer och tidpunkter. Man har varit ganska svala till bilen och kritiserat både det ena och det andra, främst chassi och ratten ![]() _________________ Stefan Larsson |
||||||||
Re:
Hi hi...misstänkte just att så var fallet... ![]() Jo, en eller ett par kalla på fredag kväll vore kanske inte så dumt, frågan är bara vart ? Blir vi inte allt för många och värmen infinner sig ( alternativt, på med jackan.... ) kanske min altan kunde duga, ligger hyggligt nära Scandic Väst ! _________________ / Martin Spetz Racern: |
||||||||
Re:
Håller med, gillar Z4 M Coupé starkt ![]() Farsan har precis köpt en och troligvis kommer vi köra den på Licenskursen med BMW SC på fredag ![]() Tror att kritiken den fått har och göra med att journalisterna kanske väntar sig nått annat (typ åka och glassa bil t.ex. Audi TT ![]() Problemet med M3:an är ju att den börjar bli riktigt stor, ställer mina förhoppningar till en eventuell M1:a som det borde finnas utrymme till nu ![]() |
||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 4320 besök totalt |