Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
6101 besök totalt |
myLaps.com
hei, Takker for kul serie. ![]() Selv om jeg ikke kunne være med på forste lopet så forsokte jeg å være med på www.myLaps.com. Vi hadde kun 1 bil som startet i 3 timers. Problemet er at nå som 3 og 8 timers går samtidig kommer 3 timers lopet oppå tidene til 8 timerset. det blir ingen resultat på myLaps for kun 3 timerset, bare som en del av 8 t. Er det mulig å få 3 timerset som et eget race på mylaps? det hadde vært veldig fint. _________________ Jan Nilsen |
||||
Re: myLaps.com
Tyvärr så går det inte på Mylaps..... men däremot på våra egna resultatsidor så finns det inklusive alla timmes rapporter.... http://www.slc.se/Tidtagning/2007/re |
||||
Hva med fremtidige lop. er det muligheter for de neste lopene? _________________ Jan Nilsen |
||||
Nej tyvärr, det är inte möjligt med tekniken på uppladdning som Mylaps har..... men vad exakt är det du vill ha? för vi kan på våran egen resultat-sida lägga upp det mesta som önskas. |
||||
[quote="Fredrik - SLC"][quote="Block Watne Racing"]
myLaps har en fin funtion der man kan samenlike egne tider per runde med andre man konkurerer med og andre fine funktioner. _________________ Jan Nilsen |
||||
[quote="Block Watne Racing"][quote="Fredrik - SLC"]
eventuellt kan vi lägga ut en excel fil på alla varvtider..... då kan du göra samma saker men kan du inte göra det med 8h tävlingen?, alla varvtiderna finns ju där |
||||
Re:
[quote="Block Watne Racing"]eh. jeg ringer deg.[/quote ![]() |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
6101 besök totalt |