Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 6916 besök totalt |
Re:
Haha! Nä det är ingen risk, såvida jag inte får låna nån annans BMW! ![]() Det blir väl ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA ![]() ![]() |
||||
Kul att se att ni alla hade skoj...
![]() För min del... besiktningstjejen med Audin... blev det ju tyvärr ingen körning för bilen plötsligen startade inte när kalaset började. Men jag blev bugserad hem - TACK MAURI!!! o bytte bränslepumpen på fredagen och nu snurrar Audin så fint igen. Tja... OTUR kan man väl säger! _________________ Anne Marek - www.sciroccogirl.net VW SCIROCCo... It's My Life... and I live Fast!!! ![]() |
||||
Re:
Ja ta Toyotan ![]() Har du bilderna i större format så tar jag gärna emot dom ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||
Re:
Aj fasen det var inte kul! Bättre lycka nästa gång. ![]()
Jo jag har dom i större format. Men jag tror inte jag kan skicka 278mb på mail.. hehe! ![]() _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA ![]() ![]() |
||||
SVKG's Bullentinen anmäler också intresse för bilder (hoppas klura igång en ftp för det...)
![]() |
||||
Re:
|
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 6916 besök totalt |