Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 8131 besök totalt |
Re:
Jag har samma fråga. Blev skitfränt..!! _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||||
Re:
Den är köpt i en butik i Katrineholm. Soffan finns hos en kedja som heter möbelmästarna (www.mobelmastarna.se) och heter "Spain". Måtten är 282x200 H83. Mvh Magnus _________________ Magnus Nyholm #30 TRK Racing, MSLS S7R Super Seven |
||||||
Re:
Jag gav 1000kr, men det var nog ett riktigt bra pris. Kul att många verkar uppskatta den. ![]() Ska monteras en dimmerstyrd spot i taket som lyser mot tavlan också.... _________________ Magnus Nyholm #30 TRK Racing, MSLS S7R Super Seven |
||||||
Re:
Ahh möbelhuset kanske ![]() _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||||||
Det där blev snyggt och inte alls så dyrt.
Själv jag körde fattigmansvarianten och körde ut från den där finska webbsidan som jag aldrig kommer ihåg vad den heter ![]() ![]() _________________ Jonas Zetterman Västerås Sonens Race Insta https://www.instagram.com/philiptangerstad63/ |
||||||
Re:
Rasterbator, kanske ![]() |
||||||
Re:
Blev riktigt snyggt när det kom upp på väggen!! Det var inga problem att få den tryckt i det stora formatet?? Riktigt avis och sugen på att göra nått liknande! _________________ Matz [IceDog] Sköld, Göteborg (Partille) Porsche 997.2 Speed Yellow. |
||||||
Nä, formatet var inga problem.
Maxstorleken kan variera mellan olika tryckerier. Tryckeriet jag var i kontakt med hade 0,5m som maxhöjd, men de tipsade om ett annat här i stan som kunde fixa 1m som jag ville ha. Har fixat lite spotbelysning på duken nu också. Blev ![]() ![]() _________________ Magnus Nyholm #30 TRK Racing, MSLS S7R Super Seven |
||||||
Jag kan hjälpa till med tryck på duk om nån vill. Rullarna som väven ligger på är ca 1,5m breda så det är max som bilden kan vara i höjd eller bredd (går i o försig o skarva oxå).
om intresse finns så kan jag kolla lite priser nu i veckan. Resultatet blir kanonbra! Vi kör bla vepor till butiker på väv. _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||||||
Re:
Vad fick du ge för bilden? I vilket format fick du den. Helt klart en mkt smakfull idé. Funderar på att göra samma sak. |
||||||
Tänk att man missat den här tråden? Precis detta vill jag själv ha. (Skall bara övertyga frun...
![]() Kul att du "gått före" med kostnad och allt. Tack för inspiration och tips. En ringenkurva vill jag definitivt ha, allra helst Fuchsrörhe utan bilar. Det har säkert Soete. _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||||
Re:
Vad behöver du för upplösning på bilden och vad kan det kosta med 1,5x 1m ungefär? _________________ bmw bmwsson |
||||||
Re:
Nej, ringen är verkligen inte fel. Men varifrån är det plåtat? 1. Ingången till AD 2. AD 3. Botten på Fuchsrörhe? 4. Hedwighshöhe? Mellan Höhe Acht och Wipperman? _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||||
Tavlan som Magnus har gjort är gjord på företag som jag har kontakt med
![]() ![]() För att Klas på Spin skulle förstå vad jag pratade om för bilder så visade jag honom Magnus ringenbild. Då såg han lite fundersam ut och sedan utbrast han - Den där har vi gjort här ![]() PM,a mig för pris. _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 8131 besök totalt |