Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2293 besök totalt |
Många bilar, trevliga bilar, glada människor och kanonväder!
En perfekt dag eller vad säger ni som var där? Många riktigt trevliga bilar och många entusiaster precis som sig bör på en BMW träff. Vädret var ju mer än perfekt. Vårväder med mkt syre i luften, 18 grader varmt med svag vind. Framför allt så var det en bra uppslutning på denna träff vilket bådar ju gott inför kommande träffar. En blandning av BMW nyheter från Autopartner samt entusiastbilar från BMW Club Sweden ![]() Välpackat! ![]() Färglada BMWs ![]() BMW Ringtaxi, ett återkommande inslag i kommande träffar. ![]() Vi hoppas på en minst lika bra uppslutning på kommande träffar: 9/6 Gelleråsen Banträff för gatbilar samt BMW Cup deltävling 3 & 4 4-5/8 Ring Knutstorp Banträff för gatbilar samt BMW Cup deltävling 5 & 6 15/9 Kinnekulle Banträff för gatbilar samt BMW Cup deltävling 7 & 8 20/10 Ring Knutstorp Banträff för gatbilar samt BMW Cup deltävling 9 & 10 Bevaka information på www.bmwsc.com |
Tack för en kanonträff, jag hade hur kul och trevligt som helst
![]() Hur kommer jag i kontakt med instruktören Mats? Jag hade videokamera monterad i bilen under körningarna och vill kolla om det är OK att lägga filmen där han åker med på min hemsida. Här är några bilder som jag tog ![]() ![]() ![]() _________________ Thomas Zelenka |
Thomas,
Kontakta vår kassör Mia (titta under "Kontakta oss" på www.bmwsc.com) så kommer du i kontakt med Matz. Mia känner Matz ganska bra ![]() _________________ BMW MC-klubben |
Jag njöt hela dagen....trots endast 3 varv på banan på Lördagen! (luft i bromsarna)!
om det var någon som hann fånga min silverfärgade M635:a på bild under dessa endast 3 varven,skulle jag jättegärna vilja ta del av den! |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2293 besök totalt |