Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 7542 besök totalt |
Nu är det mindre än en vecka kvar till den allra sista omgången av RBC på Racetown. Tisdagen den 17 april kör vi årets stora final efter sedvanligt tidschema, kassan öppnar 19.00, förarmöte 19.30 och sen gasar vi.
I ett särskilt race får de gamla rävarna, de som varit med någon under de sex år göra upp i lugn och ro. Självklart kan deltagarna i Racing Bar Historic Challenge, RBHC, också kvalificera sig till den riktiga finalen på något sätt. Ännu så länge är det inte så många som antagit utmaningen men det kommer nog fler. Bland de vanliga deltagarna hålls traditionen vid liv genom att många är allmänt slöa med att anmäla sig. Nedanstående har i alla fall hört av sig och fler lär det bli. Eller? Skicka ett mail så jag vet att ni kommer. RBC 6 -06/07 17 april Lars Wiezell Peter Gutniak Jan West Peter West Sophie West Fredrik Lestrup Andreas Möller Peter Myran Ahlsved Fredrik Lestrup Johan Haggegård Per G Gustafsson Marcus Palner Jonas Karlsson Tomas Borglund Stefan Irlander Erik Selim Lundkvist Jesper Nilsson Marcus Bergman Björn Ågren RBHC (Racing Bar Historic Challenge) Raine Wermelin Fredrik Skoghag Anders Roos _________________ Lars Wiezell RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing |
Nu närmar sig slutet med stormsteg. Passa på att anmäla er nu, vare sig det är till RBC eller RBHC. Skicka ett mail med det snaraste...
RBC 6 -06/07 17 april Lars Wiezell Peter Gutniak Jan West Peter West Sophie West Jan Brunstedt Fredrik Lestrup Andreas Möller Peter Myran Ahlsved Fredrik Lestrup Johan Haggegård Per G Gustafsson Marcus Palner Jonas Karlsson ola Forsberg Stefan Irlander Erik Selim Lundkvist Jesper Nilsson Marcus Bergman Björn Ågren Daniel Håkansson Tomas Grunert RBHC (Racing Bar Historic Challenge) Raine Wermelin Fredrik Skoghag Anders Roos Andreas Zolnir Jonas Friberg Micke Frisk Stig Andervang (ska försöka komma loss) Anders Bisting (Erik Selim Lundkvist har tjatat till sig en reservplats) _________________ Lars Wiezell RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing |
I morgon blir det Racing Bar med prisutdelning för årets RBC på Undici, Sturegatan 22. Vi drar igång vid sjutiden och tar prisutdelningen i början av kvällen. Fortsättning lär ju följa i sedvanlig Racing Bar tradition.
På www.svartamasken.com , idag 11.50, har Eric lagt ut litet information om meny och priser mm. Vi ses _________________ Lars Wiezell RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 7542 besök totalt |