Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
2379 besök totalt |
2007-06-09 BMWSC på Gelleråsen
Självklart ska man dit !! ![]() Hade inte tänkt att åka allt för mycket dena säsong, men dessa konstiga tankar har efter helgens aktiviteter på Mantorp hastigt och lustigt försvunnit.... ![]() Vilka kommer man träffa där ? ![]() _________________ / Martin Spetz Racern: |
||||
Jag tänkte jag skulle åka. Men nu ser jag i kalendern att jag inte kan.
![]() 2006 va ju ett tag sedan iofs. ![]() |
||||
Re:
Åååååh, din skojare.... ![]() När man fått barn går tiden vääääldigt fort, har uppdaterat datumet nu ![]() _________________ / Martin Spetz Racern: |
||||
om Frasse lyckas med det tekniska så kommer träffanmälan till Gelleråsen att öppnas under helgen
![]() Medlemmar som har anmält sitt intresse för att hjälpa till som arrangör: F. Regnell M. Hedlund J. Skjöldhammer M. Spetz C. Palm G. Östlund (?) R. Teern (?) Instruktörer på plats: M. Regnell S. Larsson K. Dahlin G. Sjögren EDIT: Nu har vi samtliga av klubben utnämnda instruktörer på plats även på Gelleråsen. Även antalet frivilliga arrangörer bör räcka. _________________ BMW MC-klubben |
||||
Re:
Jag ska kolla om jag kan komma men då kan jag hjälpa till. Gelleråsen kan jag nog köra som instruktör om ni vill _________________ /Petter Ledin |
||||
Självklart kommer jag! Det är så trevligt att hälsa på styvföräldrarna i Kristinehamn!
![]() _________________ Fredrik Nyblad Har just nu: Austin Cooper -67 Jeep Cherokee -95 Har plågat på bana: Mini Cooper S -04 Porsche 944 TURBO -86 www.klassiker.nu |
||||
Träffanmälan öppnad på vår hemsida www.bmwsc.com.
Inbjudan till bankörning med gatbilar 9/6 på Gelleråsen Vi håller varvtalet uppe efter säsongspremiären på Mantorp BMW Springbreak, och fortsätter nu med Gelleråsen - en favoritbana för många. Anmälan: obligatorisk träffanmälan för SC-medlemmar med gatbilar. Betalning: Träffavgiften sätts in på BMW SC:s plusgiro 630 50 25-6. Skriv tydligt ditt namn och syfte med inbetalningen på meddelanderaden om betalning sker via Internet. Sista anmälningsdatum: 5/6. Några saker att tänka på: Ingen anmälan eller betalning på plats Återbetalning av träffavgift enbart pga synnerliga skäl Regn eller att inte hunnit skruvat färdigt bilen är inga synnerliga skäl Gatbilen ska vara besiktigad, skattad, samt försäkrad Se till att ha mönstrade däck, och bromsar i bra skick Inga lösa föremål i bilen En säkerhetsmässig bedömning av din bil kommer att ske vid incheckningen Personlig utrustning såsom hjälm, heltäckande klädsel av tex. bomull, lämpliga skor, och handskar obligatorisk Ta även med lämpliga regnkläder vid behov Giltlig förarlicens (racing), funktionärslicens, medlemskort, och körkort ska visas upp under incheckningen Ta även med dina unika nummerlappar till gatbilen som kom med medlemskortet Medlemsregister för BMWSC kommer att finnas tillgängligt om SC-medlemskortet ännu inte har hittat fram till din brevlåda Instruktörer kommer att finnas på plats Samtliga licensierade förare kommer att stå flaggvakt Missat flaggvaktspass eller enligt arrangör omdömeslös körning kommer att resultera i svartflagg och hemfärd Mer finns att läsa här: http://www.bmwsc.com/gatbilstraffar_index.html Träffavgifter (gatbilar): 500 Kr BMW Sport Club medlem, licensierad förare 700 Kr BMW Club Schweden medlem, licensierad förare 800 Kr Inbjuden medlem annan klubb, licensierad förare OBS - Ingen incheckning möjlig efter kl. 09:00 för er som planerar att utnyttja bankörningen. Preliminärt schema för bankörning: 08.00-09.00 INCHECKNING GATBILAR 09.20-10.00 OBLIGATORISK FÖRAR/FLAGGVAKTSGENOMGÅNG GATBILAR 09.00-10.00 BANKÖRNING ARRANGÖRER (MAX 10 GATBILAR) 10.00-10.40 BMW CUP TRÄNING 10.40-11.20 BANKÖRNING GATBILAR 11.20-12.00 BANKÖRNING GATBILAR 12.00-12.40 BMW CUP DELTÄVLING III 12.40-13.20 BANKÖRNING GATBILAR 13.20-14.00 BANKÖRNING GATBILAR 14.00-14.40 BMW CUP DELTÄVLING IV 14.40-15.20 BANKÖRNING GATBILAR 15.20-16.00 BANKÖRNING GATBILAR 16.00-17.00 BANKÖRNING GATBILAR OPEN PIT Ca 17.00 PRISUTDELNING BMW CUP Styrelsen i BMW Sport Club hälsar Er varmt välkomna ! _________________ BMW MC-klubben |
||||
Anmälan öppnad: http://www.bmwsc.com/docs/inbj_gellerasen_070609.html
OBS ! Ingen PR-möjlighet på Gelleråsen. 10 platser erbjudna till Rejsavänner med giltig förarlicens racing och funktionärslicens. Välj alternativet "Inbjuden medlem annan klubb" i träffanmälan. För öppna bilar gäller hardtop och störtbåge. https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=37506 _________________ BMW MC-klubben |
||||
Re:
Neeeeeeej ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Linus Pålsson GR Yaris -21såld Lexus RC-F Track Edition - 20 såld Focus RS MkII -10 såld Honda MB6 -97 såld M535i -86 såld |
||||
Re:
Gäller att prioritera...jag måste också jobba....egentligen....men det skiter jag väl i så klart... ![]() _________________ / Martin Spetz Racern: |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
2379 besök totalt |