Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... , 29, 30, 31 >> 3 besök senaste veckan (86388 totalt) |
Härmed avslutas denna tråden här på rejsa.
om bilens fortsatta öde kan ni läsa på hemsidan... ![]() |
||||
Re:
Ursäkta. Finns en www knapp här under som man kan klicka på för att komma till min hemsida. Tråden avslutas här då bilen inte längre kommer att användas för banåka, inte i bemärkelsen runt-runtåka i alla fall. Till er som redan klickat och funderat över att det inte stått något på hemsidan, så beror det på att jag skrev förra inlägget i verkstan. Jag kan inte redigera hemsidan på den datorn. Nu är det dock fixat ![]() |
||||
och för er som inte orkar klicka runt på hemsidan för att leta upp bilen, finns länken
här -> http://www.sportvagnskonsult.com/bmw _________________ Andreas Östrin Sportbilslös men inte rådlös |
||||
Synd att den går åt till åka fram träsket =(
Men ja tycker den e ball ändå! sen har du jue firren att smiska bana med! Du har inte kvar filmen på den svarta m535i med s38 b36? _________________ Mvh Oliver Kraigher Bjuhr BMW m5 e39 -00 |
||||
Re:
Äsch, det är inte så synd, det blir en utmärkt dragracingbil ![]() Det är inte så mycket lönt att bygga seriös banracer av den bilen ändå, förutsättningarna är för dåliga. Dessutom så har jag ju plockat så mycket chassiegrejor från den till trenollan ![]() Det finns andra bmw som är betydligt bättre utgångsobjekt för banracing ![]() Hmm, jag har väl nåt filmklipp på nån dator nånstans, men vetefasen var ![]() |
||||
|
||||
Re:
Nja, det var väl nån vecka sen som jag bestämde mig för att sätta ihop den ![]() |
||||
Re:
Nu funkar den haha jag hade stavat fel Fast där står inte så mycket om den på hemsidan för tillfället. |
||||
Re:
"...och så slängde jag i en M-motor som låg och skräpade till ingen nytta här..." ![]() ...men jag röstar fortfarande på "sleeper"-look dvs original förutom motorn ![]() ![]() _________________ Andreas Östrin Sportbilslös men inte rådlös |
||||
Re:
Jag byggde ihop motorn och tänkte lägga den i trenollan, men så av en händelse så råkade vi rulla upp fel bil på lyften, så den bara råkade hamna i 635-an ![]() |
||||
|
||||
|
||||
Re:
Snacka om att ångra sig ![]() _________________ Andreas Östrin Sportbilslös men inte rådlös |
||||
Re:
Äsch. |
||||
Bilen är nu i ordning inför driftingsäsongen.
Ny vattenpump och moddad termostat har fått ner vattentempen vid körning på väg till ca 75grader, så får vi se nästa söndag hur det funkar på träningen. ![]() |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... , 29, 30, 31 >> 3 besök senaste veckan (86388 totalt) |