Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 2 besök senaste veckan (43333 totalt) |
_________________ ________________________________________ Slobodan Kostic www.kostic.nu Spons BSR KRB EAAB Peter G |
||||
_________________ /NEO aka Henrik Cednert :: Audi S2 Coupé 1994 :: Proud member of Team Irry -+ www.irry.com +- |
||||
men du skall inte dumpa wg:n genom skärmen va??
För om du skall köra bana kan du ev få problem me ljud nivån. _________________ ________________________________________ Slobodan Kostic www.kostic.nu Spons BSR KRB EAAB Peter G |
||||
shit va nice den blir.skulle va roligt att se dig igen på So i år.se skulle det ju inte sitta fel att ha nån som skulle kunna bygga i hopp min bil som den där.fast jag har plockat lite ideer från den.
_________________ BJÖRN PALMQVIST Tack till:SDV,NIKABmotor, RAIDOPOWER.COM,Do88.se Kudoz.se,Mocomp.se m.m. Jag kommer blåsa i från er alla!! |
||||
Re:
det var planen men familjen tar mycket tid och den vill ha kvar så bilen har fått väntat en del! _________________ Ted Modén |
||||
nice,, nästan så man själv vill bygga torsump..
Men var har du gjort av trigger skivan? _________________ ________________________________________ Slobodan Kostic www.kostic.nu Spons BSR KRB EAAB Peter G |
||||
Re:
aaaa nu ser ja, Vad har du för tjoklek och diameter på trigger skivan? Vilken givare kör du med volvos? _________________ ________________________________________ Slobodan Kostic www.kostic.nu Spons BSR KRB EAAB Peter G |
||||
Bilen är till salu! intresserade kontaktar mig på Pastorn@phatboys.nu eller med PM
_________________ Ted Modén |
||||
_________________ ________________________________________ Slobodan Kostic www.kostic.nu Spons BSR KRB EAAB Peter G |
||||
känner att jag inte kan ta mig den tid det tar att ha en bil i denna kaliber får nog trappa ner några steg ett par år! sen är det rätt läge bilen är nyrenoverad ny lack ny igenomgången motor ja den som följt tråden vet vad som är gjort så köparen får en helt genomgången bil med ny look. bilen kommer vara helt klar när den säljs (Raceready)
_________________ Ted Modén |
||||
Re:
har du kollat diametern på skivan? kolla även tjokleken? _________________ ________________________________________ Slobodan Kostic www.kostic.nu Spons BSR KRB EAAB Peter G |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 2 besök senaste veckan (43333 totalt) |