Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 30 besök senaste veckan (4903 totalt) |
Fredrik:
Vid vilken tid ska man infinna sig på Anderstorp?? Tycker detta var ett mycket bra initiativ Fredrik och jag ser mycket fram emot att få testa hur bilen beteer sig på bana. //Björn |
||||||
Re:
08.30 om du ska hinna ut till första passet........ 09.30 om du ska hinna ut till andra passet ...... Osv...... dvs det är ingen obligatorisk samling utan det går bra att få infon separat om man är lite sen...... och tackar..... vi kommer fortsätta med liknande aktiviteter på fler av våra tävlingshelger.... |
||||||
Re:
Lördagar är jättebra dagar..... nån annan gång kanske..... för dig. |
||||||
1.Filip Sporre
2.Daniel Sporre 3.Emil Granstrand 4.Anders Karlsson 5. Magnus Almqvist 6. Jan R Andersson 7. Freddy Kottulinsky (ja, det är den gamla Racer-greven som var med och uppfann Audi Quattro och kört fabriksbil i LeMans bland annat.) 8.Björn Karlsson 9. Niklas Gustavsson, Klippan Opel Kadett GSI Turbo 10. Pär Lindstedt 11. Erik Gustafsson 12. 13. 14. 15. _________________ Erik Gustafsson |
||||||
Re:
Ju jag vet det Fredrik men jag kör på Kullen dagen innan med SVKG ![]() Kommer ni köra nåt mer på Anderstorp i år? _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||
Re:
ja i september..... kommer även finnas möjlighet i juni på Mantorp..... |
||||||
Re:
1.Filip Sporre 2.Daniel Sporre 3.Emil Granstrand 4.Anders Karlsson 5. Magnus Almqvist 6. Jan R Andersson 7. Freddy Kottulinsky (ja, det är den gamla Racer-greven som var med och uppfann Audi Quattro och kört fabriksbil i LeMans bland annat.) 8.Björn Karlsson 9. Niklas Gustavsson, Klippan Opel Kadett GSI Turbo 10. Pär Lindstedt 11. Erik Gustafsson 12. Jan Filruzi 13. 14. 15. |
||||||
Re:
1.Filip Sporre 2.Daniel Sporre 3.Emil Granstrand 4.Anders Karlsson 5. Magnus Almqvist 6. Jan R Andersson 7. Freddy Kottulinsky (ja, det är den gamla Racer-greven som var med och uppfann Audi Quattro och kört fabriksbil i LeMans bland annat.) 8.Björn Karlsson 9. Niklas Gustavsson, Klippan Opel Kadett GSI Turbo 10. Pär Lindstedt 11. Erik Gustafsson 12. Jan Filruzi 13. Bengt Sporre 14. Susanne Kottulinsky 15. 16. 17. 18. 19. 20. |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 30 besök senaste veckan (4903 totalt) |