Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 11332 besök totalt |
Fasen va vackert!
och så gott när dom står och håller om varandra på balkongen och så romantiskt tittar på utsikten som lätt slår en löjlig solnedgång över havet eller liknande överskattat trams ![]() /Magnus |
||||
Nu var det klart med byggstarten för lägenheterna berättade Eddy på Hotell Nordschleife när jag bodde där i helgen.
Som jag fattade det så skulle dom börja den här veckan att bygga, för i april nästa år var dom tvungna att vara färdigbyggda. _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
Re:
När han började prata om byggandet av lägenheter förra året, sa han att han var tvungen att ha 3 sålda för att börja bygga. Jag frågade inte nu hur många han hade sålt. _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
Lennart, vet du mojligtvis vad lagenheterna kostar? //Leif
___________________________ Leif Peterson Carrera GT -06 Feutersoey /Switzerland _________________ ____________________ Leif Peterson Porsche Carrera GT -06 Feutersoey / Switzerland |
||||
Re:
Tyvärr så kommer jag inte ihåg priset, men det var inte billigt. Jag fick prospekt över lägenheterna när jag bodde där förra året som jag gav till en här på rejsa, som var intresserad. _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
Lennart, hm, tyvarr sa ar ju lagenheter oftast inte billiga och sarskilt inte nar dom ligger pa det sattet som dessa gor. Skickar en forfragan till dom.
Mvh Leif -------------------------------------------------------------------------------- CarreraGT skrev: Lennart, vet du mojligtvis vad lagenheterna kostar? Leif Peterson Carrera GT -06 Feutersoey /Switzerland Tyvärr så kommer jag inte ihåg priset, men det var inte billigt. Jag fick prospekt över lägenheterna när jag bodde där förra året som jag gav till en här på rejsa, som var intresserad. _________________ Mvh Lennart Jarmyr! _________________ ____________________ Leif Peterson Porsche Carrera GT -06 Feutersoey / Switzerland |
||||
_________________ :: Mikael Lindqvist |
||||
Re:
Det landsnummret går inte till tyskland ![]() _________________ Daniel Gudmundsson Kör BMW |
||||
Precis... det skall nog vara 0049 istallet, provar numret imorgon (ar i Thailand fnr sa det ar lite sent har)
Tack Mikael och Daniel ... fick precis en ide, fan, man kanske skulle kopa en lgh dar, pricka in nagra veckoer sjalv och sen hyra ut den till andra ringen stollar som Ni ![]() ![]() ![]() _________________ ____________________ Leif Peterson Porsche Carrera GT -06 Feutersoey / Switzerland |
||||
Re:
Hej Leif och välkommen till forumet! Jag har sagt det förr och jag säger det igen: Hela komplexet borde köpts av rejsa.nu-medlemmarna gemensamt så rejsa.nu:s Nürburgring-klubbhus kan öppnas! Självklart med tillhörande garage med mekplatser, förvaringsutrymme och en obligatorisk ![]() _________________ Nordschleife: 626 varv |
||||
Re:
Det är en tidsfråga, Christian!! HAde jag pengarna, hade det redan stått klart!! ![]() ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
Re:
![]() ![]() ![]() Bra ide Leif. _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||||
Re:
om jag fattade Eddy Mantey (ägaren till Hotell Nordschleife) rätt så skötte han uthyrning av lägenheten om man ville. och transport till o från flygplats ingick också om man köpte en lägenhet, för varje lägenhet hade ett garage som man kunde ha bilen i när man inte är där. _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
Nu när jag var nere nu på Ringen fick jag en guidad tur i det nya lägenhetshotellet av ägaren.
Vilket ställe, det var verkligen fint, försäljningen hade gått över förväntan, så han hade byggt två lägenheter till i vindsplanet som inte var tänkt från början. Dom lägenheterna var på 100 kvadratmeter var, och var inte uthyrda än, och den lägenhet som ligger närmast hotellet på bottenplan var också ledig. När ägarna inte använder sina lägenheter så hyrs dom ut till ett pris av 45 euro per säng inkl frukost på hotellet. Så här ser det ut nu. ![]() och så här var det tänkt från början att det skulle se ut. ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
Grymt
![]() ![]() ![]() Så underbart att vakna upp till ljudet från banan, ta en långfrukost på balkongen och bara njuta av livet.. vi får kanske slå våra säckar ihop (typ timeshare) men 259.000 euro är ju en del pengar att hosta upp ![]() eller så får man väcka liv i en gammal dröm jag haft om att restaurera upp det gamla livlösa hotellet man kör förbi vid sidan av banan någonstans, tänker varje gång att det här skulle man gjort till ett "svenskplace" ligger förvisso lite off men med rätt folk i tåtarna så skulle väl det oxå gå att få till. hoppas någon vet vilket "hotell" jag menar ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 11332 besök totalt |