Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 1 besök senaste veckan (4282 totalt) |
Då kanske du kan hjälpa en rejsa.nu kompis att hitta ett lämpligt Porsche 944 garage? ![]() ![]() _________________ /Fredrik Stjernlöf (Svensson) |
||||
Wow ![]() ![]() _________________ //Mattias Gripenland |
||||
Det hade jag gärna gjort om inte alla platser hade varit upptagna i garaget redan. Dessutom ligger garra på Hisingen (Lindholmen) så... otäckt nära vår nya "Kvillesektion"s hemvist faktiskt. Kanske inte så konstigt med tanke på att det är Mattias som skapade föreningen från början och som är ordförande. _________________ Göran Hackman TVR 1800S (Grantura Mk IV), 1967 Sunbeam Alpine Mk III, 1963 |
||||
Jag flyttade till Göteborg från Esklilstuna för ett år sen. Bilen har jag tyvärr inte fått med mig hit än. Finns det nån här som vet var man kan hitta ett garage? Det måste vara billigt för jag pluggar nu.
/Martin _________________ /Martin Görander PCS 2424B |
||||
Japp! ![]() _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||
Jag är med på garagedelning i Göteborg. Verkar inte vara något problem att få ihop 3-4 st iallafall. Vad får det kosta /månad ?? Hajar att det skall vara ganka billigt när man lever på CSN. Jag kollar runt efter nån lämplig lokal, postar om jag hittar nåt
Finns det nån som har tips om garage/lokal/liten industrifastighet i GBG så skriv ett inlägg. _________________ /Fredrik Stjernlöf (Svensson) |
||||
Fr.o.m. i eftermiddag så kan jag titulera mig göteborgare, packar för fullt nu för att bli Chalmerist på tisdag!
Garage vore intressant, ska kolla med Chalmers Motor Klubb vad de har för garagemöjligheter, verkade som en bra förening om man ville skruva lite på fritiden.. ![]() _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||
Bara att gratulera till bra skolval ![]() mvh/Ragnar, chalmerist m-sektionen. _________________ Ragnar Burenius ![]() |
||||
Tackar! Såklart är man på "rätt" sida av älven, som blivande z-sektionist. Så jag är inte så ruggigt långt ifrån dig på M. Vet du något om CMK? Verkar som en bra möjlighet som sagt att få skruva lite...? _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||
Är gammal chalmerist och tillika medlem i CMK sedan många år. Har spenderat mkt tid där med att meka racingbilar. Garaget är kanon om man behöver ner och göra småmek, svetsa, blästra, svarva, tvätta bilen eller liknande. Det finns dock inte möjlighet för att förvara bilar eller långtidsprojekt (bortsett från två projektplatser med lång väntelista). Gå ner någon kväll och fråga efter ngn i styrelsen, så visar de runt dig. Info hittar du här: http://www.chs.chalmers.se/foreninga Dyker det upp möjlighet att dela garage i Gbg med ett gäng härifrån är även jag mkt intresserad. Nuvarande garaget där ligger lite för lång från stan... _________________ /Markus Lefors Mx5 NB -99 Standard Cup |
||||
Kan intyga att Lefors har rätt i det han säger. Jag är fortfarande där väldigt ofta och gör massa grejor, svetsar, blästrar och grejar i allmänhet. Busbilen är inne där nu för ett stormek faktiskt.
Jag är med på ett garage också, jag behöver ett till... ![]() PS. Hoppas att du fixat boende så du slipper bo i gymnastiksal... DS. _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||
Boende? Det är väl därför jag tar med bilen?
![]() ![]() Jodå, jag har släktingar att bo hos innan jag får min lägenhet i oktober, ska även terrorisera en kompis under september månad... OK, ska gå med i CMK när jag får chansen då, behöver framförallt tvättmöjlighet, plats för småskruvande ![]() ![]() Någon speciell uppställningsplats behöver jag nämligen inte i vinter då jag har boende p-plats samt hoppas på möjlighet att få arbeta med bilen och mitt kjolpaket hos CMK! _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||
Figgz> ok, Z-snubbar stöter man ju på titt som tätt. Ni snyltar ju på våra lokaler!
![]() ![]() ![]() mvh/Ragnar _________________ Ragnar Burenius ![]() |
||||
|
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 1 besök senaste veckan (4282 totalt) |