Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1 besök senaste veckan (3816 totalt) |
Träningskväll på Anderstorp 3/5
2st BMW Cup ekipage var och tränade på A-torp. En blev svartflaggad, en smällde en koppling! ... olof Johansson fick svartflagg på grund av för högt dB, som han dock fixade till och kunde köra vidare.. Tyvärr så blev de nya WTCC dekalerna för mycket för den gamle ärrade kämpen E21:an, kopplingen flög sin kos på rakan. Vi åker upp till Mantorp tyvärr utan släp, mest för att se till att ni sköter er!!!!!!!!!!! /P-o Mattsson _________________ Per-ola Mattsson |
||||||||
Re: Träningskväll på Anderstorp 3/5
Men P-o, det börjar bli en trist följetång att inte ta sig i mål i premiären! Är E21:an för gammal eller börjar du bli för gammal? Nerverna? ![]() _________________ Aston Martin V8 Vantage BMW 328i Cab E36 Haase DD2 kart NS: 38 varv |
||||||||
Patrik skrev
Jag trodde det skulle stressmekas koppling imorgon P-o? Min bil höll ikväll men sen körde jag väl inte lika fort heller Kul var det iaf Jag åkte direkt till biltillbehörens Meca i Ljungby efter träningen för att handla koppling, men det var tyvärr inte nattöppet ![]() Samson skrev Men P-o, det börjar bli en trist följetång att inte ta sig i mål i premiären! Är E21:an för gammal eller börjar du bli för gammal? Nerverna? Tar du de parametrarna gammal bil + gubbe = kan vara orsaken!!!!!!! Eftersom jag enligt min bättre/sämre hälft saknar hjärta och nerver så tror jag inte att nerverna är med i parameterna......... _________________ Per-ola Mattsson |
||||||||
Ang. träningskvällar tycker jag ni ska ringa ansvariga för träningen innan ni åker så det inte blir några problem
![]() Nummer hittar ni på ARC.nu sidan Har fått för mig att det krävs både bur, vagnsbok och kläder. MVh Toni |
||||||||
Jippi kajej M F Torsdag kväll den 24/5, 18.8 mil i race tempo på A-torps långa slinga. Kopplingen & E21.an höll ihop
![]() ![]() ![]() Händer det inget på resan fram till race så kommer jag att anmäla mig till delt 3 & 4, då det verkar som om kopplingen funkar/håller ![]() Det verkar som om motgångarna ![]() Vi ses på Gelleråsen!!!!!! _________________ Per-ola Mattsson |
||||||||
Re:
![]() ![]() _________________ Patrik Skoog |
||||||||
Re:
...eller insett var någonstans bilens begränsningar verkligen satt ? ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||||||
Re:
![]() ![]() ![]() _________________ Stefan Larsson |
||||||||
Re:
Jag tackar mina "goda vänner" Patrik, Hobbe, även Höfläkt (som tyckte att deras svar var roligt) för stödet i denna svåra tid som varit, tack för att ni aldrig slutade att tro på mig ![]() Ert stöd kommer att belönas ![]() Ser fram emot att få TRÄFFA er (flera ggr) på Gelleråsen. _________________ Per-ola Mattsson |
||||||||
Re:
Varsegod Per-ola, det bjuder vi på ![]() ![]() _________________ Patrik Skoog |
||||||||
Re:
![]() Knutan skall visserligen byggas om, men jag visste inte att det skulle vara klart redan igår kväll. Konstigt att ha kurbs på rakan.. -hoppas verkligen att Gelleråsen inte har den nya funktionen eftersom jag bara har en extra sump! Jag citerar min broder "bro-räcket hoppade ut framför bilen och slog sönder vänster hjulupphängning" ![]() _________________ Patrik Skoog |
||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1 besök senaste veckan (3816 totalt) |