Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 2 besök senaste veckan (8009 totalt) |
Ja, vilka två fantastiska dagar!!
Bilder på min röda 944Turbo med vit frontläpp efterfrågas. Givetvis glömde underteknad att ta med kamera. info@jerd.se Mvh Jon |
||||
Re:
PCS reglemente=Inget hjälmtvång. Hjälmen var med, men testade utan, kändes konstigt.... Nästa gång åker den på vare sig det krävs eller inte. _________________ Karl Birgander ![]() Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||||
Re:
Precis så har jag alltid tyckt på PCS slalom... kör alltid med hjälm vid slalom, jag har ju en så varför inte använda den. ![]() |
||||
Aha, då förstår jag. Har aldrig varit med om att man får köra med hjälm förut. Jag håller med om att det nog skulle kännas konstigt.
Trodde först ni bara var ute och söndagskörde. ![]() ![]() _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck) ![]() |
||||
Här kommer det lite bilder från mig.
Kortege på väg ner mot Såtenäs. Vägverket banar fri väg. ![]() Kisspaus. ![]() Richard och Lars planerar slalomen. ![]() ![]() Startklara Porschar. ![]() ![]() Bosses kärra "ready for take off". ![]() ![]() Förklaring av upplägg. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() CS,ar på rad. ![]() UPPSTÄLLNIG! ![]() Tre generationer frontmotor Porsche i vitt. ![]() ![]() En vanlig dag på en Shell mack i Lidköping. ![]() _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||||
Tag har mejlat dig Tobbe.
Här bjuder Bosse på en åktur i sin Vita CS. Bilden är sådär pga att den är filmad med min telefon. http://www.youtube.com/watch?v=7n8t9 _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||||
7 minuter från Såtenäs
Vet inte om Martin hänger så mycket på Rejsa, så jag lägger in länken. Här kommer Martins fantastiskt fina film från Såtenäs, så att ni andra kan se hur kul det va. Mycket bra jobbat Martin ![]() http://www.youtube.com/watch?v=mdCHs _________________ Per Huzell Speed is Everything |
||||
_________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 2 besök senaste veckan (8009 totalt) |