Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 13969 besök totalt |
AIW är inga probs. Ge mig 2-3 timmar per bana bara. Snacka om att en dröm går i uppfyllelse. Kan nämna att jag till och med försökt köpa modellerna från DICE utan lyckat resultat
Cheers! Steven |
||||
I GTR2002 ? Aldrig! Skulle låsa den så det bara går att köra den i SCR
![]() ![]() Cheers! Steven |
||||
Tänk om vi kunde få till tredje säsongen så vi kunde köra alla våra härliga svenska banor. Vad skoj det vore
![]() Undrar vilket mod vi skulle kunna använda oss av ![]() _________________ Micael Johannssen Lotus Exige Cup240 Lotus Elise 111s -99 Westfield SE |
||||
_________________ Micael Johannssen Lotus Exige Cup240 Lotus Elise 111s -99 Westfield SE |
||||
Ska man bara kunna köra Knutan med såna bilar så försvinner mycket av vitsen
![]() Med 1 kg/hk eller vad dom ligger på så kan jag inte se att det blir körupplevelse som är relvant som träning. Bättre med bilar som ligger på 5 kg/hk. _________________ Pär Hylander |
||||
Ja, det hade varit mkt bättre! Dock fortfarande "lite" för vassa bilar iofs, men helt klart bättre! Fast det är klart, om man nu skulle vinna på hästar så är man ju isf redan vältränad inför tisdagsträningarna med sin nya GT3-RS ![]() Kör man på under minuten med N-GT? _________________ Pär Hylander |
||||
om GT3RS=N-GT så är T<1 minut ![]() Sturesson var under minuten i en GT3RS förra året i GTR - men han är iofs ensam om det ![]() _________________ J0hanC@rlström Mini Cooper JCW -19 BMW i4 M50 |
||||
Då går dom alltså ung som radicals på Knutan, är det så på andra banor oxo? _________________ Pär Hylander |
||||
Pappaledig sedan igår!
![]() Jag har mailat mina prylar till GT40-Steven, vet inte vad han har för planer. Själv försöker jag klura ut hur .mts-filformatet är uppbyggt för att eventuellt kunna konvertera direkt, utan manuella steg. (Man borde kunna komma runt copyrightprylar så.) Input mottages tacksamt. // Broden _________________ // Mattias Brodén |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 13969 besök totalt |