Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
14 besök senaste veckan (1548 totalt) |
2007-06-09 Slalom Kalmar
Så, då var det dags för deltävling 2 i årets Smålandscup. Som vanligt kör vi på nordöstra delen av Kalmar flygplats, och som vanligt samlas vi på Kalmar Rasta vid Ölandsleden kl. 10,00 för gemensamt insläpp. 100 spänn till vem som nu leker kassör den dagen (200:- för er som inte är medlemmar i KSVK eller VSVK), hjälm på huvudet och hjärnan i handskfacket. Sen är det bara att köra. Slingan blir nog den vanliga vinnande versionen av motoriserad krocketbana med en körtid på 1,30-1,40 per pass. Någon gång skall ju vara den första när vi har fullt, så vill du som inte är med i någon av klubbarna vara med och leka erbjuder vi fem platser till medlemmar här. Övriga kan komma med i mån av plats, men vi har en del inbjudningar ute och har taket satt runt 25 bilar. 1. 2. 3. 4. 5. och om du som ksvk-medlem känner att du missat något när du läser det här först, kan jag meddela att utskick kommer på måndag, när Karl sovit i några timmar och hans Helen äntligen tagit studenten ![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
|
||
mmmmm
Önskar man kunde kört men så är inte fallet byggandet har dragit ut på tiden så bilen är inte klar än men det kommer...... var så säker p.p. Konne Är heller inte klar med den riktiga svängarbilen(m3an) jeremia har väl bilstrul oxå tror jag nog men men det löser sig nog där med Vi har inte övergett konornas förtrollade värld ![]() _________________ Mikael"Diket" Borggren Kör:Saabsther ss7 Särskilt TNX till: Millway,Ralphs Däck, Jolisvets,Kalmar bläster och lack, Esther.se,Jeppsson,Jimmy,Molle m.f.l |
||
Näää
Men den kör jag inte med........ Jag bygger bil sen när jag har byggt bilen då kör jag....... Innan tillbringar jag alla min "fritid" i garaget....... _________________ Mikael"Diket" Borggren Kör:Saabsther ss7 Särskilt TNX till: Millway,Ralphs Däck, Jolisvets,Kalmar bläster och lack, Esther.se,Jeppsson,Jimmy,Molle m.f.l |
||
Re:
Vad är nu detta?? ![]() ![]() _________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
14 besök senaste veckan (1548 totalt) |