Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 14012 besök totalt |
|
||||
Vad händer med Stians bil?? De leder ju sin klass!!
12:54 # 263 (S.Sorlie / J.Viebahn / K.Riemer / T.Schubert) BMW 120d steht im Kiesbett Dunlop-Kehre _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
nu regnar det igen...RG startar om 5 minuter sitt "stint" Enligt uppgift så har de ett övertag på Vipern i regn, det bådar gått
![]() |
||||
"Det har gått bra, kommenterar veteranen Hans-Joachim Stuck. Men är mycket irriterad på tävlingsledningen som till och med tillät motorbyten under de timmar vi stod i Parc Fermé! Det är ett svineri och har ingenting med varken ett 24-timmarsrace eller Parc Fermé att göra."
Citat från bmw.se HJS verkar lite upprörd. _________________ Jens Lanvin |
||||
|
||||
|
||||
Re:
Vet inte om jag har missat något, men de åren jag har varit nere (03-06) tror jag de har kört fullt race. Men jag kan ju inte svara på vad som har hänt när jag har knoppat, rapporteringen är ju inte så bra på plats om man inte har radio med sig och är riktigt vass på tyska. Det står ju inte en under news varför det har varit stopp i sex timmar i natt så vitt jag kan se. edit: hittade nu nyhetsinlägget om dimman, gäller att klicka runt ordentligt ![]() |
||||
Hittade en kool gps koll via schubert motors hemsida:
www.gpsoverip.de/24h http://www.schubert-motors.de/vln/in |
||||
Re:
Manthey Porschen har verkligen gått kanon hela rejset vad jag har sett iaf. Ser nästan ut som ny ![]() RG o Co 5'a. ![]() Edit: Asch, jag skulle ju ändra det första inlägget inte citera det.. D'oh! _________________ ///Mart1n Pa1m Volvo V60 Polestar MY18 - Bursting Blue |
||||
Re:
Tack för update! Den har funkat fint här också, men nu när jag skulle se hur det hade gått var det problem. Funkar nu igen... |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 14012 besök totalt |