Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 4897 besök totalt |
Re:
Vad är väl det mot 18 Ginettor... Det ser ut som att min bil kommer att bli klar till helgen. Håll tummarna så grejar vi det. _________________ Peter Simons Kör tre Ginetta G20 i olika utförande med: ![]() |
||||||
Re:
Hoppas vi ses på fredag ![]() |
||||||
Re:
Ja du.. Blir nog att sikta på att ta sig till Karlskoga på torsdagkväll. Tidsplan: Måndag: Lack Tisdag: Byta styrväxel och popnita fast kaross onsdag: kolla att skrotet rullar Torsdag: Strajpning Fredag: Skinande klar och klar Velodromloppet ...hoppas vi... _________________ Peter Simons Kör tre Ginetta G20 i olika utförande med: ![]() |
||||||
Re:
|
||||||
Re:
Att besikta tidigt skadar aldrig, det är lika bra att få det gjort. |
||||||
Kan väl fortsätta hjälpa till att sprida info
![]() |
||||||
Re:
Då det är den sedvanliga kvällsträningen på onsdagen är vår plan att lämna skiten där redan då och ta personbil dit på torsdagen... _________________ Erik Lundkvist |
||||||
Hur ska SMHI ha det med vädret egenterligen?
![]() I morse var prognosen regn ikväll och på söndag. Om man tittar nu så ska det vara uppehåll hela helgen (men fortfarande regn ikväll iofs)... Bara man inte placerar tältet mitt i en blivande flod så löser det sig nog. Vädret är bara säkert i efterhand. |
||||||
Re:
Tält? Bor man inte på hotell? ![]() _________________ Mats Johannesson Jag vet inte alltid vad jag pratar om, men jag vet att jag har rätt. http://easec.blogspot.com/ |
||||||
Re:
Nej man bor på Folkhögskolan, så man har möjlighetan att studera lite mellan varven.... ![]() ![]() ![]() _________________ Richard W F |
||||||
Re:
![]() _________________ Mats Johannesson Jag vet inte alltid vad jag pratar om, men jag vet att jag har rätt. http://easec.blogspot.com/ |
||||||
Bara lugn. Bilen är hel utanpå.
Fick en felaktig styrväxel som vi var tvungna att byta. Plus att generatorn hade ett lager som gått vilket resulterade i att den kastade av remmen. Inga stora problem men tillräckligt för att det ska sinka en racehelg. _________________ Peter Simons Kör tre Ginetta G20 i olika utförande med: ![]() |
||||||
Hemkommen från Gelleråsen..... kall och blöt... tur man har bra värme i bilen!
Det var ganska många bedrövelser idag tror jag.. MEN det va mycke bresladd och fajter som vi på läktarna gillade! Återkommer med kort i början på veckan. Tack alla racers! // magnus _________________ Magnus Berglund Mazda Rx7 1981 Rx5 1977 Wankel? Yes! ![]() |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 4897 besök totalt |