Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1454 besök totalt |
Någon/några träffar snart som tillåter mig att köra ?
Tjena Har byggt ihop min bil och ska i augusti ner på bilsport superstage och köra... Men skulle vilja få prova bilen lite på bana / konbana innan.. Men till mitt problem, den är obes... Och har inte fått någon tid förens jätte sent i höst ännu... Så finns det någon vänlig arrangör som skulle kunna släppa ut mig och prova bilen lite? Helst i krokarna runt västerås. MVH _________________ Mikael Olsson |
||
Finns typ inga banor här i närheten känns det som
![]() _________________ Nicklas Jäderlund |
||
Re: Någon/några träffar snart som tillåter mig att köra ?
Ring till besiktningen varje dag precis när dom öppnar, det brukar finnas tider över! _________________ ![]() |
||
Har inte Uppsala fortfarande obokade besiktningar? Isåfall är det ju bara att åka dit, närmaste väg till besiktningen får man ju köra... ![]() Själv besiktigade jag nästan 50 mil hemifrån... ![]() ![]() Edit: Fel av mig, Uppsala har inte längre den möjligheten... ![]() _________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||
Du är välkommen att köra med TPC på Knutstorp den 15 Juli , bilen behöver inte vara besiktigad men välfungerande. _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||
Låter fint, dock var det ju inte direkt i krokarna, ca 50mil... men men.. Får se om jag inte kommer dit iaf. Hur/var/när är det med annmälning? kostnad? MVH _________________ Mikael Olsson |
||
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1454 besök totalt |