Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 110 besök senaste veckan (15731 totalt) |
Re:
_________________ Peter Lager |
||||
Re:
Under HPCs regler(länk i första inlägget) står: "Passagerare Passagerare måste följa samma regler som förare dvs. hjälm, heltäckande bomullskläder, etc." _________________ Lasse Alfons |
||||
Re:
Ja där ser man , Tack Lasse ![]() ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||
Tyvärr är inga passagerare tillåtna under HPC, endast under deras lugna timme pass.
och eftersom vi bara har banan i 3timmar så har vi inte lugna timmen, men har ni däremot licens så får ni ta med eller åka med någon annan bil. Men ENDAST ni som har licens. Detta endast för att undvika att man hetsar varandra, tar tid jämte, eller filmar som i sin tur kan leda till olyckor! MVH István _________________ István Csiszár |
||||
Får man boka nästa plats som blir ledig om det blir någon?
![]() Jag har ju licens så isåfall skjutsar jag gärna lite folk. ![]() |
||||
Måste tyvärr avboka min plats lite sent om sides pga att jag helt plötsligt blivit tvungen att kika på en lägenhet på kvällen.
![]() |
||||
Jag vill verkligen ha en plats, hur ser det ut är det fler som har avbokat? hur får man veta men det blir något ledigt? alltså vid 30 platser så är det alltid folk som inte kommer...
_________________ Lennart Strömbäck Audi A4 2.0TFSI quattro -2010 |
||||
Re:
Då kan du ju ta Rallystacke:s plats eftersom du var på tur, ta bort hans namn på listan och skriv in ditt ![]() Vill upplysa om att vi behöver all hjälp vi kan få med t.ex. flaggvakter. Så tänker ni inte köra hela dagen, eller har med er kompisar, var så snälla och hjälp till med att ställa upp på 1h pass som flaggvakt, för funkar detta bra, så kommer det komma fler körningar från oss! MVH István _________________ István Csiszár |
||||
1. Maciek Matwiejczuk , Volvo 850T5 96
2. Karl Birgander, Porsche 944 S2 -90 3. Peter 'Barbapappa' Karlsson, VW Lupo Gti -02 4. Mattias Bengtsson, Porsche 5. Peter Lager Super seven R1 6. Peter Burda, BMW 323ti 7. Niklas Maravic, SAAB 9-3SC -06 8. Fredric Sjöblom, BMW M3 E30 9. Joakim Sturve, Saabseven, -06 10. Mats Johannesson Porsche 944 11. Per Huzell, Porsche 944 TurbOS 12. Jon Rolfsson Saab 900 t8 -82 13. Douglas Richardson Mazda Rx-7 -93 14. Samuel Lindkvist, M3E30 -87 15. Stefan Axelsson, BMW 325 16. Ronnie Hilmersson, BMW 318is 17. Dennis Hilmersson, BMW 318is 18. Emil Granstrand Porsche 19. Mattias Johansson, BMW M3-97 20. Lasse Alfons, Opel Speedster |
||||
Re:
Jag lär vara där. Första passet går nog åt till att lära Dogge hur man kör bil ![]() ![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Re:
Ja det börjar kännas så hehe! Får väl se det som att jag spar in på försäkring och bensinkonto så länge ![]() ![]() _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA ![]() ![]() |
||||
Re:
Du kan alltid sponsra mig med soppa pengar ![]() Hade varit kul om du stog flaggvakt i slutet på rakan , så att man får se hur bilen ser ut vid hård inbromsning på dina kort ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 110 besök senaste veckan (15731 totalt) |