| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
RACE... the WTCC game :)
|
11 besök senaste veckan (41181 totalt) |
|
Hörde lite rykten idag...
Caterham-modden kommer släppas den 22 juni. Den kommer vara gratis en vecka för alla som har RACE idag. Efter denna vecka kommer den släppas för $4.95 via Steam. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||||
|
Eftersom problemet verkar rätt vanligt.. kolla i era steaminställningar om ni har slagit av news updates för har ni gjort det får ni inte popupen om erbjudandet där man laddar ner addonen gratis.
_________________ Martin Öberg
|
||||||||
|
Men vad i?! Fick news update, skulle installera men inte gick det. This has already been activated- nånting stod det. Jag har då inte laddat ner det då jag inte spelat spelet på en månad iaf (Steam körde en uppdatering av spelet när jag startade Steam, men inga Caterham finns med när man startar upp spelet). Någon som vet något?
EDIT: och där rök det erbjudandet... Nu får jag inte upp det något mer, så jag antar att min chans är borta? Hur kan det bli så? Jag har som sagt inte rört spelet eller laddat ner erbjudandet tidigare (har inte ändrat mitt Steamkonto eller gett ut uppgifterna till någon!). _________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||||||||
|
För första gången var det inte tuggummi i Steams ledning(ladda ner i natt).
Bra skjut i 300hk bilen!!!
Men jag tycker den reagerar slött på styrinpulser, samt att den mest hasar omkring.... inte riktigt vad jag väntat mig av en S-seven... _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||||||
|
Re:
Då får vi hålla tummarna:) _________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||||||||
|
Ja ni var svårt de här.. efter lite letande så fick jag upp erbjudandet genom att starta spelet. Och därifrån klicka på I :ett vid valmöjligheten av bilklass och då hänvisar den till steams sida, när jag stängt ner RACE så kom de.. men fick oväntat fel nerladdningen har inte genomförts...
_________________ Fredrik Sundvall |
||||||||
|
Ny dag, nytt felmeddelande:
"Purchase error An unexpected error has occurred. Your subscription to Steam has not been completed." Men jag är iaf inte ensam om det. Provar nu alla lösningar som finns beskrivna för att få ordning på det... EDIT: Rekommenderar alla med felmeddelanden (kanske bara är jag?!) att skicka en sk. support ticket från denna länk: http://support.steampowered.com/cgi-bin/steampowered.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=294 Skicka IDAG, om ni vill kunna ladda hem add-on:en gratis (om du har RACE sedan tidigare vill säga)! _________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||||||||
|
Hej
Jag har två problem. För det första så får jag inte nerladdningen att starta av Caterham uppdateringen. Någon som vet var felet kan ligga? och andra problemet är att jag inte vet var jag ska lägga bil setup filerna för de olika banorna och bilarna. Laddade ner en rar fil med olika setups. _________________ Bengt Jönsson |
||||||||
|
ja, setuperna ska ligga ganska långt ner bland mapparna,
nånstans under steam så har du en userdata-mapp, där ska finnas en mapp som heter settings (tror jag, är inte 100% säker, men ska kolla när jag kommer hem) _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||||||||
|
Re:
Jag har inte spelet själv men jag har läst lite och testa att starta om Steam, eller så kan det funka om du trycker på "Get it now!" här.
Detta står nån sida bakåt i denna tråd:
Hoppas det funkar.
|
||||||||
|
Vad är Vara Raceway för något? En fantasibana eller har det körts någon tävling i Vara för en massa år sedan? SimBin är väl från Vara också?
Låter iaf som en kul bana, på bilden till spelet ser men hur man sladdar runt ICA och Posten
_________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||||||||
![]() |
Racingsimulatorer
RACE... the WTCC game :)
|
11 besök senaste veckan (41181 totalt) |