Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 10251 besök totalt |
Inte fått hundra än men farsan är intresserad att hänga med och köra Z4:an.
Lite OT: Synd att BMW orignal-försäkringar ska vara så blodigt dyra, dom ville på fullt allvar att jag ska betala 7000:- / halvår för en 120d ![]() Har dock "prova på försäkring" tills mitten av Juli, dock hittat ett annat bolag med liknande vilkor för bankörning. |
||||
Re:
7000:- halvår för 120d? ![]() ![]() ![]() Min 130i kostar 6000 ungefär för helår! ![]() Det kanske är så att du orsakat någon skada sista åren, sådant brukar dra ner mycket! Men oavsett låter det helt horribelt med 7000 spänn halvåret för en 120d ![]() |
||||
Re:
![]() ![]() _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||
Re:
Inga skador eller nått, är 27 och bor i Sthlm Ringde och dubbelkollade till och med ![]() |
||||
Re:
Såg att det finns fler Rolfson så det e la bara att plocka in "rolfsdotter" i cockpit.. ![]() Det räcker gott med en ![]() ![]() _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||
Re:
Pga dålig planering (från min sida) måste jag lämna återbud, befinner mig inte riktigt där jag hade tänk... _________________ Daniel Rosenblom Bandhagens Däck DR Setup |
||||
Liten fråga. Kommer det vara nån tävling eller är det mest träffas och ha skoj? Tänkte nämligen spara på mina r-däck och lägga på några gamla slicks jag har liggande. Inte för att jag tror dom är snabbare. Men det är ju inte så kul om man blir utesluten ur nån skoj tävling för att man "fuskar"
![]() |
||||
|
||||
Re:
Även skoj brukar sluta i tävling av någon underlig anledning ![]() Givetvis skoj först, men skruvar du på slicksen på Superstage så är det OK. _________________ BMW MC-klubben |
||||
Re:
BMW Cup Samson Stålheim Jr Stacke Mia och Matz Gata Måns Millway Loaded-Frasse (?) Fredric S (?) Johan W Det verkar som flertalet av våra medlemmar föredrar hängmattan så det får bli en öppen inbjudan. Anmälan: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?p=530838#530838 _________________ BMW MC-klubben |
||||
Glöm inte att dra åt hjulbultarna bara!
![]() http://video.feber.se/feber/art/2206 _________________ Patrik Skoog |
||||
Re: superstage
Anmäl dig i tråden som finns som länk nedan om du innehar giltig förarlicens racing 2007 så löser det sig ![]()
_________________ BMW MC-klubben |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 10251 besök totalt |