Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1 besök senaste veckan (2815 totalt) |
2007-07-01 Sturup Raceway med Club Alfa Romeo
CAR bjuder in rejsa.nu till vår stora banåkar helg i Skåne den 30/6 - 1/7. Vi har några platser kvar till sturup på söndag, knutan på lördag är dock fullt. För er som inte är medlemmar i CAR kostar det 750:- Vi kör enl. Klass R: Bilar med vagnsbok och license. Klass A Snabbaste klassen för standardbilar, för de som varit med några gånger. Klass B Mellangruppen (FULLT!) Klass C Lugna gruppen (Viktigt att ta det lungt!) Såhär anmäler du dig! Du anmäler dig till ett banmöte genom att sätta in banmötesavgiften på PG 228541-9. om du saknar SBF förarlicens betalar du avgiften för PR-licensen samtidigt. om du betalar via Internetbank räcker det att du anger följande på inbetalningen: - medlemsnummer om du är medlem - ange att du ska köra på Sturup och vilken klass du vill köra i - bilmodell - emailadress eller mobiltelefonnummer om du inte betalar via Inernetbank måste du även ange: - namn - adress För mer info tryck HÄR Är det några frågetecken kan du maila eller ringa Richard på 0705718778 Välkommna önskar Club Alfa Romeo Sverige _________________ Richard Eliasson Alfa 156 Procar |
||
Re:
_________________ Mats Johannesson Jag vet inte alltid vad jag pratar om, men jag vet att jag har rätt. http://easec.blogspot.com/ |
||
Re:
Vad säger du? Har vi ingen transpondertidtagning under detta rejset?? Säg att du skrev fel, snälla. ![]() _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||
1. Mats Johannesson, Porsche 944 CS 1987
2. Anna Eriksmo, Porsche 944 S2 1990 3. Mats Strandberg, Alfa GTV 2000 -77 4. Johan Rius, BMW 318iS -90 5. Niklas Fagerström, Peugeot 206RC -03 6. Numera ledig ![]() Fråga: Går det betala på plats? ![]() Pratade just med Johan och det gick bra, iaf på knutstorp ![]() Så anmälan blev på lördag på Ring Knutstorp istället eftersom det passar mig betydligt bättre. |
||
Är inte du anmäld inom klubben Mats? Jag hoppar denna helg pga Accelerator i Sthlm + krashad front mot en fet katt i 120..
![]() |
||
Aha. Trodde det var "utom Alfaklubben-anmälningar".
Javisst, musikens glädje.. ![]() |
||
Re:
Min bil har fått banfrossa (igen). I morse skulle jag ju till knutan efter att ha köpt Bengt Metz körning där, men icke. Efter lite mekande startade bilen, men kom bara 1 km. Efter en brand i larmboxen drog vi tillbaka bilen till garaget och gav upp kl. 18. I morgon får således Fredrik ta min körning på sturup.
PS om det är någon som har tips på vad som kan vara fel med en bil som inte tänder eller får bensin, när det inte är något av följande: svänghjulsgivaren, DME-relät, strömmen till DME-relät, styrboxen, larmboxen, tändlåse; så mottages detta tacksamt DS _________________ Anna Eriksmo Porsche 911 SC -82 Mercedes Benz C180 -07 |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1 besök senaste veckan (2815 totalt) |