| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Sökes: rejsiga BMW e36 compact :)
|
13550 besök totalt |
|
Re:
är det inte lika bakvagn som vanliga e36 :o det är väll samma hjulbas som en vanlig e36a va? _________________ e r i k e r i k s s o n |
||||||
|
Re:
Bakvagn är E-30 framvagn E-36 hjulbasen tror jag var samma , men kolla på autopower. _________________ Krister Andersson. Finspång - Kalix BMW 325ti En upptagen Man |
||||||
|
Re:
Precis! Man kan mao få rätt bra väghållning i henne
Vore nice som brux/busbil då de är "rätt" nya också _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||||
|
ja... Tack för alla bilder
nu har jag blivit så ispererad av att det faktist går att få en compact häfftig så jag köpte en med rasad motor idag
så det blir nästa års drifting bil med m5 motorn i
mer bilder u om ni har _________________ e r i k e r i k s s o n |
||||||
|
Re:
undrar det jag med
_________________ e r i k e r i k s s o n |
||||||
|
Re:
Tror att det finns en rally serie i Holland där dom kör med sådana bilar, med det kitet på. Kommer inte ihåg vad gubben som har dragit igång det hela heter, men googla på så hittar ni säkert det.
_________________ Robert Briby ______________________________________ pugaction.se |
||||||
|
Re:
Så hette det.
S14 motorer stämmer bra. Är härligt ljud i dom!!! _________________ Robert Briby ______________________________________ pugaction.se |
||||||
![]() |
Bilder o videos
Sökes: rejsiga BMW e36 compact :)
|
13550 besök totalt |