Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 14558 besök totalt |
Sista laddningen. Inga andra som har något?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ni skulle bara se grinet man ser på tjejen i passageragstolen. Antingen trivdes hon som fisken i vattnet (eeehhh...) eller var det dödskräck grinet försökte spegla. Jag tror på det förra. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Så, det var sista bilden innan Dogge seglade iväg på sitt lilla äventyr och kvällen tog slut. _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||||
Re:
Vissa dagar får jag lust att bara kapa bort allt av ljuddämpare som finns på min BMW 540, bara för att få ett riktigt huliganljud i den ![]() ![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||||
P.P kanon bilder
![]() Kan du maila bilder på min 850 i full storlek till maciek@brikks.com så vare jag tacksam ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||
Re:
Var det dig jag hade på kornet innan sista passed flaggades av? Att jag aldrig fick chansen å köra om dig ![]() Vänta bara nästa gång då .............. ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||
P.P, det var ju en jäkla tid det tar med bilderna, har ju hunnit med två banmöten under tiden du letar kort
![]() Ha det bäst ![]() / ![]() _________________ Mats Johannesson Jag vet inte alltid vad jag pratar om, men jag vet att jag har rätt. http://easec.blogspot.com/ |
||||||
Re:
Du vet, en del är sniglar bakom ratten, andra bakom tangentbordet ![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||||
Re:
Den dagen kommer du aldrig att få se, nästa gång vid torrt så ska jag vinka varje gång som jag varvar dig ![]() _________________ Lennart Strömbäck Audi A4 2.0TFSI quattro -2010 |
||||||
Re:
Ja kommer släppa förbi dig för redan då kommer du ligga 1 varv efter mig ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 14558 besök totalt |