| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Juniorbil till salu
|
5767 besök totalt |
|
Juniorbil till salu
Nu ska vi sälja våran junior bil. Vi har hittat felet på varför bilen gick som den gjorde i början på säsongen. Det var som många andra bilar också haft, kamremmen satt ett kugg fel så nu funkar bilen precis som förra året då den låg i toppen. Vi säljer bilen för 85 000:- en av de billigaste bilarna som nu säljs! Är det någon som är intresserad kan ni höra av er på nummret 070-553 49 33 eller mejl på anin_nilhad@hotmail.com. Hälsningar Nina Dahlin www.TDsmotorsport.se
_________________ Nina Dahlin |
||
|
Hallå ja...!
Hur e det med Junior-bilarna nu för tiden? Körs det mest clio eller hänger R5:orna med än? Jag själv körde ju R5-cupen -98 till -00 tror jag det va. Det va ju precis innan man började ta in clio-bilarna. Ingen som vet vart min bil tog vägen förresten? Den va blå med två vita ränder över. Hade velat köpa tillbaka den... nostalgi ni vet... haha Lycka till alla glada juniorer! _________________ /Fredrik Henningsson - Halmstad |
||
|
Ja där ser man... De stackars R5:orna höll ju inte när ni satte R-däck på dom hörde jag... Men om de inte hänger med längre borde ju min gamla bil va ganska billig nu
om man hittar den... Om den ens finns kvar... jaja... Får åka till falkenberg och ta en koll hehe.
_________________ /Fredrik Henningsson - Halmstad |
||
|
Re:
tja, 5orna går väl för cirka 10-15000 idag tror jag, men de är bra och billiga om man bara vill prova på racing _________________ Erik Gelotte, Golf II Grp. H-bygge igång! |
||
|
Tror nog att din gamla R5:a finns kvar Fredrik men i annan lack nu. (sätt ut en bild på den här så kanske någon känner igen den, som den såg ut då). Men du har väl en Renault Clio för Fyndbörsen Cup hemma eller ???. Bara besiktiga och anmäla sig till falkenberg... För att se om du fortfarande hänger med
Men du blev väl R5 mästare ett år va ???.
_________________ Thomas Nilsson SSK- Svensk racing när den är som bäst! |
||
|
Peke: Sist jag såg din gamle bil så var det Nina som brukade den och vill minnas att hon köpte den från Åmål. Rätta mig gärna om jag har fel!
År 2000 blev Fredrik R5-mästare
Dags att starta en tråd för att ta reda på var våra gamla bilar tagit vägen? Ursäkta inhoppet i tråden Nina och hoppas du får den sålt. Och du behöver väl inte fundera på vilken klass du ska åka nästa år? Radical är himla roligt...
_________________ Mattias Nordenström |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Juniorbil till salu
|
5767 besök totalt |