Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 11440 besök totalt |
![]() ![]() Vore jäkligt roligt att följa med dig ett varv runt slingan för att se hur den kan köras... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Mäktigt! Du har aldrig funderat på en tävlingsförarkarriär Göte? Du verkar ju köra ifrån de flesta!
![]() |
||||
Re:
Till deras försvar får väl nämnas att de inte åkte sina egna bilar, vilket jag ju gjorde. De hade låne bilar från Porsche, men ändå ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
Ska nu testa RMAs trackday, två fulla dagar 21 och 22 juli. Tråkigt nog blir det inte fulla varv då schuttels ev måste åka från nya depå till gammla depån med vip folk. Men det ska bli kul ändå, ca 140 bilar på banan. Enligt uppgifft ska Alonso komma och köra, hoppas han då kommer i en MB CLK Blackline AMG 500+hk
![]() ![]() ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
Re:
Hade dom nån teori hur den kunde knäckas så lätt? ![]() Blir det mer rör i bilen nu? _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
Re:
Knäckas lätt, den va inte lätt knäckt ![]() ![]() Ja det lär bli rörigt i bilen ![]() Det blir nog enda trimmningen jag gör på min bil, rent säkerhetstänk, inget annat. I övrigt måste jag slå på STORA trumman gällande PFC 01 padsen ![]() Har ju kört dom förut och körde dom nu igen, jäklar de bettar så inihelvete helt overkligt jämfört andra pads. Tveklöst den bästa padsen jag kört, paden är helt stenhård jämfört mot t e x carbopads. Carbopads och carbotech o s v känns inte alls som om de står emot lika mycket som PFC 01 gör. Faktum är att jag körde upp helt nya carbopads på en turistdag, visst de går åt mer pad då så många bilar är på banan(man måste ju bromsa hela tiden ![]() Sedan körde jag PFC 01 nästa dag och man blir ju initialt chockad av denna pad då man kört annat mjukt sk it, Helvete vad den biter 01an, direkt får man känslan av att bilen blir okörbar på grund av att det bromsar så fruktansvärt(när man är van vid andra pads) men efter ett par varv anpassar man bromsningen och det funkar super ![]() ![]() Kör nu PFC 01 runt om och det funkar så överlägset bra jämfört annat. Fredrik tänker fortfarande på då du jag och Roffe stod småfulla en sen kväll på parkeringen utanför Johans hus på ringen, jäklar vad kul vi hade, skrattade så tårarna sprutade. Tack Pean för alltid lika snabb broms leverans ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
Re:
Jag behöver en repris SNART! _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
Re:
Kul Gaute jag är deppig över att jag var tvungen att hoppa av ![]() ![]() _________________ Henrik Troeng |
||||
Re:
Henrik nästa år får du pasa på att turista mer på ringen ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
Bilder på min orginal stolsram som knäcktes. Supermeken Tom bytte o svetsade min stol på ca 10 min
![]() Under tiden körde jag denna Recaro som hade bättre stöd i mittrygg, vilket gjorde att man slappnade av mycket mer i händerna när man höll i ratten. ![]() ![]() ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
jag lyfter denna lite bara.
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php och det är bara för att jag verkligen uppskattar allas inlägg om och kring Ringen och allt där nere. _________________ Bo Wihlborg |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 11440 besök totalt |