Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 2 besök senaste veckan (11378 totalt) |
ok. ljudet har kommit nu efter att ja monterade sportsystemet. har haft i sär de och tätat skarvarna både svetsat och tätningspasta.
Ljudet kommer vid ca5500 varv och låter till varvstoppet. ![]() _________________ anders samuelsson Polo GTI 6N2 2000 |
||||||
Nu har mina bilder också kommit upp.
Blev 125 st och de flesta är från lördagen pga vädret. Tackar alla för en trevlig helg! http://gtipower.fotopic.net/c1321973.html _________________ Mikael Lundin, Passat 2.0T-FSI -06 50% Golf GTI-R 16v -94 Busbil Aktiv medlem i VW GTI Klubben. Redaktionen, VW GTI Klubben. |
||||||
Min gamla Jägermeister corsa på banan igen
![]() https://rejsa.nu/im/_bantraffar/423- BTW: evon på bilderna är en 4 (eller VI) _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||||
Re:
...och här är den också! ![]() http://gtipower.fotopic.net/p43021170.html _________________ Mikael Lundin, Passat 2.0T-FSI -06 50% Golf GTI-R 16v -94 Busbil Aktiv medlem i VW GTI Klubben. Redaktionen, VW GTI Klubben. |
||||||
Re:
ja. hmm. efter å ha meckat med dom engelska bilarna ett tag e ja lite skeptisk till kvaliteten ![]() specielt med tanke på trimnigsgraden på min bil ![]() men parkbanan blir med kojan nästa gång ![]() har föresten ingen båge i den heller ![]() räknat på toppfart en gång å det närmar sig 200 ![]() känns säkrare på parkbanan då ![]() _________________ per nilsson BMW M3 97 mazda mx5 93le (TURBO) |
||||||
Re:
![]() ![]() |
||||||
Re:
Tack tack ![]() Någon som vet om det är ny ägare på den efter killen som jag sålde till (för han kom ju aldrig ut på banan vad jag vet?) Kanske Figgz eller Jonas vet? _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||||
Re:
Haha, jaså kvalitén känns sviktande, jag som tyckte den verkade ha gångbara bitar ditskruvade. ![]() Jag misstänker att den fartkänslan i de hastigheterna du har räknat på kan bli påtaglig. ![]() Du får väl prova Parkbanan först och se hur det verkar. ![]()
Fastän du nämnde det på parkbanan sist med visselljudet så reagerade jag inte på det, så antingen så höll du inte över 5500rpm när du passerade flaggposten under bron eller så visslar den inte tillräckligt mycket för att jag ska reagera. ![]() ![]()
Den pinnar på riktigt fint Boran, med tanke på hur få moddningar som är gjorda på den så funkar den helt fantastiskt bra tycker jag. Det var inget dåligt tempo på de kurviga partierna som vanligt. ![]() ![]() Tycker du ska försöka ragga tag på en begagnad omgång r-däck till limon... ![]() _________________ Peter Karlsson |
||||||
Re:
Som bekräftelse på redan sagt, det är inte den personen som köpte den av dig utan nästa ägare. Han köpte den då bilen låg på Blocket med rasad motor. Kördes av ägaren + en annan rutinerad herre i OSC som synts i en röd patinerad och fullständigt urrensad Kadett GSi som varit snabb i konbanor och på banor de senaste 2 åren eller så ![]() _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||||
Re:
-Nisse, visst har vi god 'laga'nda i klubben!!! ![]() ![]()
_________________ // Viktor Czajkowski |
||||||
Jag la lite bilder här --> http://s99.photobucket.com/albums/l2
Glöm inte att klicka på bilden när ni har fått upp den så kommer den i sin rätta storlek. ![]() _________________ Peter Karlsson |
||||||
En liten film från lördagen: http://www.youtube.com/watch?v=D6c64iDBWvA
Förare: Tommy S Bil: Svarta blixten ![]() _________________ Martin Viding Alfa 75 3,0 12v EVO Semirace Alfa 75 3.0 24v Racebil (under konstruktion) Alfa 156 2,5 v6 Sportwagon -00 BMW 116d -11 |
||||||
Re:
Kanonfilm! ![]() ![]() ![]() _________________ Peter Karlsson |
||||||
Figgz, Glömde ju kommentera, måste ju vara bra att jag körde framför vid instruktörskörningen och visade hur man inte skulle göra
![]() ![]() Fin film från BMWn, gick riktigt fort och det kändes som om man var en stoppkloss hela tiden... _________________ ![]() |
||||||
Re:
Likadant när Foojken kommer i sin orange mk1... _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||||
Re:
Verkligen! ![]() ![]() Herregud vilka motorer folk har i bilarna. ![]() ![]() ![]() _________________ Peter Karlsson |
||||||
Tack för film klippandet 24-Seven
![]() Alltid kul med film, och extra roligt när man själv är med ![]() Bilen går riktigt fint faktiskt, så nu gäller det nog att trimma chauffören lite istället. Borde skala bort lite onödig vikt men bilen används dagligen så det finns inte så mycket att ta bort. Huven vill jag gärna byta mot en plast/kolfiber så en begagnad sådan hade varit fint. _________________ Tommy Schmidt M3 -87 2,4L Köhler |
||||||
Re:
Ja, det är jag. På söndagen körde jag en del, men i stort sett hela lördagen befann jag mig under depåtaket ![]() ![]() _________________ MVH Ingmar Truedsson Opel Kadett GSi på bana |
||||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 2 besök senaste veckan (11378 totalt) |