Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
Race 07 demo och VGP...
1, 2   >>
3 besök senaste veckan (4665 totalt)
sikis
Luleå
Här sen Okt 2004

Trådstartare
Race 07 demo och VGP...

Japp nu finns de ett demo att ladda ner.. i smband med VGP (Virtual Grand Prix)

kika in på www.vgp.se och läs mer där...

Denna tävlings form ingår ju nu mer i SBF:s program och är man riktigt med nu så väntar fina priser eftersom... Och 100 000:- i vinstpengar i slutet som jag förstår de...

Växjö
Här sen Sep 2004

Najs!!!

Var ju helt ok lir, men det känns inte som om så värst mycket har ändrats från originalet, Race alltså. Förvisso har jag inte kört det så mycket. Men helt klart najs med VGP! thumbs up

Stockholm
Här sen Nov 2006

steam börjar inte och ladda ner det. vad ska jag göra?

#27, JTCC 2009.
Citera
Richard T
Stockholm
Här sen Nov 2006

#27, JTCC 2009.
Citera
Linus P
Uppsala
Här sen Dec 2006

Dom har tyvärr problem med Steam. Varför samma misstag en gång till, dvs. Steam? Synd på ett så lovande spel.

Svenska Wankelregistret
Citera
Ulf Carlsson
Stockholm
Här sen Apr 2003

Re:

RichardSWE skrev:

Jag har samma problem, Laddar inte ner spelet, Fattar inte att dom måste fortsätta med steam,när det bara strular hela tiden,

Martin Palm
Örebro
Här sen Okt 2005

Funkar utmärkt här, spelet är på väg ner i ~800kb/s.

Schumi
Örebro
Här sen Feb 2004

Funkar tyvärr inte här heller...

Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator

Prova att ta bort den lilla installationsfilen som ni har laddat ner en gång. Ledda sen ner den igen så ska det nog funka.

Sen kan ni prova att stänga av STEAM och sen sätta på den igen. Då kanske det funkar oxå....

Team Swedish Racing Mates
Citera
Jesper Nilsson
Flen
Här sen Jan 2007

för mig funka de fin fint.. synd bara att de inte va nån annan bana o köra på ..

Örebro
Här sen Feb 2004

Testade allt förut med Niklas Maravic i telefon och vi fick INTE det att funka överhuvudtaget

Edit: Var inne och kollade nu och nu har dom gått ut med att det ej fungerar pga strul med Steam,då finns det förhoppningsvis hopp om det

Ulf Carlsson
Stockholm
Här sen Apr 2003

Re:

Schumi skrev:
Testade allt förut med Niklas Maravic i telefon och vi fick INTE det att funka överhuvudtaget

Edit: Var inne och kollade nu och nu har dom gått ut med att det ej fungerar pga strul med Steam,då finns det förhoppningsvis hopp om det

Samma här det funkar inte als. Steam thumbs down thumbs down thumbs down thumbs down

Emil Engdahl
Hässleholm
Här sen Dec 2004

Jag tror inte det är Steam som strular, utan att det är VGP's egna program. Steam har funkat så bra det kan för mig ända sen jag började använda det (när det kom helt enkelt) och ja, det är mycket gnäll tycker jag :P Tycker det är konstigt att det har varit såna problem med Race & Steam men inte med något av dom spelen jag spelat. Har på senare tid spelat både CS 1.6 och Source, lite Red orchestra osv och det har alltid funkat bra!

Hoppas i alla fall att ni, VGP, får rätt på det så man kan få spela!
Citera
Martin Palm
Örebro
Här sen Okt 2005

Håller med Emil, det har varit mycket gnäll på steam här och själv tycker jag det är konstigt. Använder själv Steam ganska mycket med CS och HL2 och tycker det funkar galant. Kunde också som sagt ladda hem och spela VGP Demot utan några som helst problem.

Ulf Carlsson
Stockholm
Här sen Apr 2003

Jo vist Steam kanske funkar med andra spel, Men när det gäller Racing så tror jag inte det är många som har någon bra erfarenhet av det, o varför dom ska krångla till bra bilspel med Steam när det fins andra system som fungerar bra fattar jag inte, Med andra racing spel får man fixa egna skins men inte på Steam,Vad är det för jäkla politik, fortfarande thumbs down thumbs down thumbs down thumbs down thumbs down för Steam

Martin Palm
Örebro
Här sen Okt 2005

Det är ju inte Steams "fel" att man inte får modifiera skinsen i RACE, det är ju Simbin som valt att göra så för att kunna släppa tilläggspaket och nyare versioner. Finns tex flera hundra mods till HL1/2.

Ainisse
Västerås
Här sen Dec 2004

Re:

Made skrev:
Håller med Emil, det har varit mycket gnäll på steam här och själv tycker jag det är konstigt. Använder själv Steam ganska mycket med CS och HL2 och tycker det funkar galant. Kunde också som sagt ladda hem och spela VGP Demot utan några som helst problem.
Samma här! Inga som helst problem med VGP!???

Stockholm
Här sen Apr 2003

Re:

Made skrev:
Det är ju inte Steams "fel" att man inte får modifiera skinsen i RACE, det är ju Simbin som valt att göra så för att kunna släppa tilläggspaket och nyare versioner. Finns tex flera hundra mods till HL1/2.

ok, Kanske hade fel när det gäller skins, men har för mej att det var någon som klagade på Steam när WTCC kom,Just när det gällde att lägga in egna skins, Men kan i alla fall inte gilla Steam,

Schumi
Örebro
Här sen Feb 2004

Re:

Ainisse skrev:
Made skrev:

Det sjuka är att det funkar klockrent för vissa och för oss andra funkar det inte överhuvudtaget.och jag har INTE klagat på Steam utan blir bara förbaskad att jag ej får igång det Det funkar förresten fortfarande INTE för min del???

Ulf Carlsson
Stockholm
Här sen Apr 2003

Re:

Schumi skrev:
Ainisse skrev:
Made skrev:

Det sjuka är att det funkar klockrent för vissa och för oss andra funkar det inte överhuvudtaget.och jag har INTE klagat på Steam utan blir bara förbaskad att jag ej får igång det Det funkar förresten fortfarande INTE för min del???

Samma här det händer inget,

Ulf Carlsson
Stockholm
Här sen Apr 2003

Re:

Kavic skrev:
Schumi skrev:
Ainisse skrev:
Made skrev:

Samma här det händer inget,

Funkar nu tack vare detta http://speedzone.se/index.php?topic=1015.msg10023#msg10023

Racingsimulatorer
Race 07 demo och VGP...
1, 2   >>
3 besök senaste veckan (4665 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande