Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
2265 besök totalt |
2007-07-17 Kinnekulle banåka
Tisdagen 17 juli bankörning Kinnekulle hela dagen, finns några platser kvar, blandade märken, nya och gamla, personbilar ej formel/clubman/rs. Maxantal på ca 50 deltagare garanterar mycket körning och lite kö (säger ca 50 för att slippa neka nr 51...) SMA försäkrat arrangemang. Skicka mail till trackmeet-kullen@hotmail.com så kommer information. Arrangör: Jag själv (kör stressad banifierad Cortina MkI) _________________ Bertil Hedlund, Cortinist Effekt är hur hårt du slår i väggen, moment är hur långt du flyttar den. |
||
|
||
Re:
om man inte har försäkring genom Svenska Motorsport Alliansen så kostar det 650:-, om man redan har deras banträffslicens med försäkring så kostar det 500:-. _________________ Bertil Hedlund, Cortinist Effekt är hur hårt du slår i väggen, moment är hur långt du flyttar den. |
||
Re:
Det blir kul att se dig äta brända korvar när jag sitter och läppjar ett glas rödtjut och äter en rosa grillad oxfilé... _________________ Bertil Hedlund, Cortinist Effekt är hur hårt du slår i väggen, moment är hur långt du flyttar den. |
||
Re:
Är sugen på att komma har mailat utan framgång! någon som vet tider och sådant?!! _________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
||
Re:
Tidsschema: Besiktningen börjar 07,30 Förarmöte 08,45 och 12.00 (har man varit med på det kl 8.45 så slipper man kl 12.00) Körstart 09,00 Slutkört 16,30 _________________ Dennis Johansen PCS 3413 Porsche 911 SC -83 ![]() Saab 9-3 -07 |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
2265 besök totalt |