Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Tips på en bil som klarar det mesta?
<<   1, 2
5936 besök totalt
Mats Th
Täby
Här sen Apr 2006

Re:

tisu001 skrev:
Dammar av min tråd om ny bil (äntligen har Bredbandsbolaget fått sin feta tumme ur och fixat mitt bredband efter vår flytt, argh)

Tack för alla synpunkter och förslag

Har totalt snöat in på allt som måste göras i en nyköpt villa de senaste månaderna men i helgen ska Fiestan få rulla på 15" R888or för första gången i konbana och förhoppningsvis på Mittsverigenbanan nästa vecka. Därefter får vi se om den har en framtid i garaget eller om nåt nytt letar sig dit.

Har du varit å provkört BMW 130, Audi S3, Golf R32? Det fick du ju instruktioner om....

Kristoffer R
Billdal, Göteborg
Här sen Sep 2003

Jag blev väldigt förtjust i Gti:n, kört både bana och gata med dem (se min hemsida).
Jag är 197cm och sitter utmärkt.
Dock skulle jag välja bort DSG till förmån för manuell. Reservation för att jag inte testat chippad DSG.

Själv har jag tänkt provköra en Skoda octavia RS de närmaste veckorna, tjänstebilskontraktet går iofs ut först om ett halvår men bäst att vara förberedd...

Kolla även på Seat Ibiza.

Citera
folkswagers
Stockholm
Här sen Jul 2006

Trådstartare
Re:

bmw130 skrev:
tisu001 skrev:
Dammar av min tråd om ny bil (äntligen har Bredbandsbolaget fått sin feta tumme ur och fixat mitt bredband efter vår flytt, argh)

Tack för alla synpunkter och förslag

Har totalt snöat in på allt som måste göras i en nyköpt villa de senaste månaderna men i helgen ska Fiestan få rulla på 15" R888or för första gången i konbana och förhoppningsvis på Mittsverigenbanan nästa vecka. Därefter får vi se om den har en framtid i garaget eller om nåt nytt letar sig dit.

Har du varit å provkört BMW 130, Audi S3, Golf R32? Det fick du ju instruktioner om....

Hann prova GTI 30edition, R32:ad och BMW 335.. sen kom huset emellan

Av dessa blev jag helt såld på R32an, sånt skönt motorvägslok.. 32an till vardags kanske och fiestan till "fest"?
Citera
Mats Th
Täby
Här sen Apr 2006

Re:

[quote="tisu001"]

Hann prova GTI 30edition, R32:ad och BMW 335.. sen kom huset emellan

Av dessa blev jag helt såld på R32an, sånt skönt motorvägslok.. 32an till vardags kanske och fiestan till "fest"? [/quote

Då har du ju glömt den viktigaste bilen 130:n Annars kommer ju 123d och 135i se annan tråd, det kanske kan va nåt?

folkswagers
Stockholm
Här sen Jul 2006

Trådstartare
Re:

bmw130 skrev:

Då har du ju glömt den viktigaste bilen 130:n Annars kommer ju 123d och 135i se annan tråd, det kanske kan va nåt?

Ska genast surfa in på www.bmw.se å kika lite på den
Citera
Björn
Tystberga
Här sen Mar 2004

Alfa 147 GTA, eller 156GTA båda går riktigt skapligt på bana och i en 156GTA Sporwagon (kombi) ryms hela familjen.
Citera
Avregistrerad (9212)

Här sen Sep 2006

Välj en bil med låg värdeminskning, det är den som bestämmer totalekonomin i slutändan. Flera av dina alternativ faller pladask på denna punkt enligt mig.

Personligen föredrar jag att köpa lite äldre bilar, ca 10år i nära nyskick som stabiliserat sig värdemässigt snarare än att köpa en nästan ny bil. Dessutom räcker pengarna då till värre och coolare bilar thumbs up .

Skaffa en ren bruksbil och köp sedan den bil du igentligen vill ha, din "drömbil" det har jag gjort och det ångrar jag inte en sekund.

Bland de bilar du raddat upp blir det tveklöst BMW 330 med rätthjulsdrift.

Tips på en bil som klarar det mesta?
<<   1, 2
5936 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande