Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 9695 besök totalt |
Re:
Ja, det börjar verkligen bli dags för ett besök; att du är en riktigt flitig besökare såg jag i kalendern. _________________ Dennis Kullman Miata -93 clubräser Lotus Exige S240 2010 |
||||||
Re:
Det är ju fusk när man bara bor 10 mil från banan ![]() ![]() |
||||||
Re:
Syrran fick ![]() ![]() ![]() Jag är ingen fena på bildhantering, tror att det finns fler bilder men jag har inte tillgång till alla än. _________________ Daniel Gudmundsson Kör BMW |
||||||
Re:
Niklas har du kollat alla ringfotografernas sidor? Den helgen var det säkert hur många som helst av dem som var där och du har säkerligen fastnat på några kort... ![]() |
||||||
Re:
Du kör väl bara på banan så det är väl den enda vy du får? ![]() ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
Re:
Jag minns en gång när en RS6 Avant var ute i den leriga terrängen och övade power/mudslides innan banan hade öppnat ![]() _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||||
Re:
Fanns det fler svarta svenska Saabar? ![]() ![]() ![]() |
||||||
Re:
Hi,hi ja Sörpan har väl rätt. Förutom vår mudslide Erik, det var ju en utflykt utanför banan. Kommer aldrig glömma reaktionerna vi fick då vi efter vår mudslide åkte ut på banan, vill tro att i princip 99% av alla på ringen trodde vi varit av banan ![]() ![]() ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 9695 besök totalt |