Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 4651 besök totalt |
Re:
Hej Jag skulle hemskt gärna dyka upp på söndag, men måste kolla av där hemma hur helgprogrammet ser ut. Har en massa syskonbarn på besök. Kör en preliminärbokning tills dess. Honda CRX ESU 053 R-däck _________________ Mvh Benci_Hovanyi ![]() Gotland Ring 1:33,33s |
||
Sandra och ni andra som gör det storslagna jobbet med att skriva protokollen...
![]() Kan ni inte ta med modell beteckningen i listorna, för som det var förra gången så var det en hög med BMW, Porsche osv.... Det var svårt att veta vem som var vem iom att man inte känner alla. (och ja... numret på bilen finns ju, men det kommer man inte ihåg.) _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||
Problemet med modellbeteckningen är att besiktningsprotokollen inte fanns tillhanda vid poängberäkningen.
Vi får be gyver lägga in det i maskinen direkt vid registreringen på söndag. Startnumren blev ju tyvärr ändrade av olika orsaker. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||
Nu har alla föranmälda som har mailat till mig fått påminnelsemail. Har skickat från min privata mail eftersom att den andra inte är som den ska. Någon som inte fått ett mail? Skicka ett PM till mig!
_________________ Sandra Hall ![]() Mitsubishi Lancer EVOlution I GSR BMW 525 TIC |
||
Jag vill bara påminna om jämna pengar... Det underlättar så mycket för mig!
Kostnad: 250 kr för medlemmar med licens 325 kr för medlemmar som löser pr-licens 300 kr för icke medlemmar med licens 375 kr för icke medlemmar som löser pr-licens _________________ Sandra Hall ![]() Mitsubishi Lancer EVOlution I GSR BMW 525 TIC |
||
Re:
Mig vetligen kommer han dit. Han brukar ta med sig hamburgare till alla funktionärer och sedan till antalet som är anmälda och ytterligare några extra. Därav som det också är viktigt att anmäla sig i förväg. Ses i morgon. // Andersson _________________ __________________ // Daniel Andersson \|| Lazzat MK || |
||
Blir tyärr inget för mig imorgon, min växellåda mår inte så bra..... Den började trycka ur sig olja idag när jag var och körde på Lunda med VWGTS. Sedan började den låta illa, så jag slutade för dagen. Jag hade en förhoppning om att det var urtrampningslagret som hade gett upp, den hade lite såna symptomer när jag körde hem. Men när jag tog upp kåpan för att byta urtrampningslagret, hittade jag detta:
![]() Dålig bild, med det är en hel del spån, samt hela kugghjulständer..... Ridå! ![]() Men jag har en låda på renovering samt montering av diff, så jag hoppas kunna köra de två sista deltävlingarna iallafall. Men innan lådan gav upp gick det riktigt bra, jag monterade nya fjädrar fram igår och det fungerar riktigt bra. Och sedan med diffen monterad så kanske det går att kapa någon sekund till. Ha så kul imorgon! /Mvh Johan[/img] _________________ Johan Karlsson, Golf Gti mkII 16V, Skoda RS Kombi och Caddy "Servicebil" Proper Planning Prevents P*ss Poor Performance |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 4651 besök totalt |