Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 4856 besök totalt |
2007-07-19 Bankörning Mittsverigebanan
Är det någon som vill köra? Banan är 1950m och ligger 40mil norr om Stockholm. http://www.motorpark.se/ Vi tänkte köra med öppen depå men blir det för många som kör så det känns trångt eller grötigt delar vi in oss i 2 grupper. Jag lovar dock minst 4,5tim körtid på banan för 500kr. Ring mej snarast. 070-787 27 42 Anders (PM:a inte Magnus ![]() _________________ //Magnus Gens |
||
Jag kan nog höjja en intresseflagga också.
Vågar dock inte lova något på stående fot då jag måste klura lite hur jag ska lyckas lösa ett oljeproblem (bytte till på tok för högviskös olja som inte funkade något bra på bana). _________________ Adam Weinemo Porsche 928 S4 MY91 |
||
Re:
Ja, den här körningen är spikad! Men för att köra måste man höra av sej på telefon till mej och betala. Jag tänker inte stå uppe vid banan och hoppas att det kommer ett lagom stort gäng som vill köra. Det är jag, några av mina bästa vänner och några bekanta som är bokade nu. Vi har tänkt max 20 bilar, om det är 18 eller 22 va väl samma. Men antalet ska va lågt så vi slipper dela in i grupper. Såå, först till kvarn!! Får ![]() //Anders 070-787 27 42 _________________ Anders Larsson |
||
Det är inspikat enligt bokningsschemat på www.mittsverigebanan.se
![]() Hoppas det dyker upp lite folk. _________________ Robert Pettersson |
||
Dessa herrar är anmälda nu.
1. Anders Larsson 2. Robert Pettersson 3. Robert Wiklund 4. 5. Daniel Selling 6. Anders Berglund 7. Anders Wikström 8. Magnus Wallinder 9. Per Wassberg 10. Per Ajden 11. Daniel Henell 12. Micke Anundi 13. Jörgen Lind Det är väldigt mycket olika bilar med! Hoppas det blir några till som kommer med!? Hur som så kommer vi som är där att ha kul!!! //Anders _________________ Anders Larsson |
||
gosse då! så pass många som är anmälda iaf. härligt!
vädret ser ju inte att bli allt för dåligt heller, hoppas hoppas hoppas att det håller i sig!!! _________________ /Daniel Selling e man tillräckligt galen, så har man int vett att va rädd |
||
Dessa herrar är anmälda nu.
1. Anders Larsson 2. Robert Pettersson 3. Robert Wiklund 4. 5. Daniel Selling 6. Anders Berglund 7. Anders Wikström 8. Magnus Wallinder 9. Per Wassberg 10. Per Ajden 11. Daniel Henell 12. Micke Anundi 13. Jörgen Lind 14. Mikael Hörnlund 15. Mikael Jardstam två till //Anders _________________ Anders Larsson |
||
Jobbar eftermiddag + att jag har lite *kontroll före körning* att göra, gör att jag tyvärr inte hinner komma
![]() ![]() Hade gärna velat kört lite. Jag hoppas på att kunna komma ut och heja på er lite när jag åker på jobbet ![]() |
||
Det är olika bil smak här iaf:)
1. Anders Larsson Opel corsa gsi 2. Robert Pettersson Ford Probe 3. Robert Wiklund Ford Focus RS 4. 5. Daniel Selling Golf VR6 syncro 6. Anders Berglund Evo 9 7. Anders Wikström Impreza 8. Magnus Wallinder Impreza 9. Per Wassberg oldsmobile -64 10. Per Ajden Austin Cooper -68 11. Daniel Henell Alfa 3.0 v6 12. Micke Anundi Audi A4 AQ 13. Jörgen Lind Golf gti 16v 14. Mikael Hörnlund Toyota MR2 15. Mikael Jardstam Saab 2t -65 //Anders _________________ Anders Larsson |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 4856 besök totalt |